|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Nån som vet vart man kan få tag på 19" kopior på 1M fälgen. De ska se ut så här: Länk Dessa har jag bara sett i USA, men de kanske går att få tag på i EU eller rentav någon ÅF i Sverige? | |
| Heter väl väl som OEM styling 359.. | |
|
Kolla hos Chromefälgar som säljer en del BMW replikor. Eller Albinsson. /Anders |
|
|
Here you go: Från England Länk |
|
| Någon som har köpt från den firman som Phonenix länkade till? | |
| Grymt! Tack :D | |
|
vad jag läst på olika forum så är de seriösa. Jag skulle lätt valt att rekommendera Mark @BMautosport.co.uk men han hade inte de i lager. CMwheels har väldigt bra feedback på ebay om jag inte minns fel, 100% positiv :) Jag har aldrig handlat där men när jag handlat från England innan har det aldrig varit problem. |
|
|
Jag köpte precis, får se om jag blir lurad ;) Blev en uppsättning 19" M359 i hyper silver till min E91:a. Kan återkoppla med feedback i denna tråden. Köpt de med 9,5" bak och ET30. Det kommer bli tajt med jävligt snyggt tror jag! Älskar dessa fälgar.. |
|
| Lägg upp bilder när du får dom. Vill se hur konkava de är. | |
|
Riktigt snygga! Mvh. Richard |
|
| Hoppas på rejäl konkavhet.. Kommer bilder direkt de är hemma.. :) | |
|
Några bilder på fälgarna på en e92:a som jag hittade. Länk Länk Länk Länk Där ser man hyffsat konkavheten på fälgen. |
|
| Feta! Vad kostar dom? | |
|
Ja de var verkligen feta och läckra! /Anders |
|
|
Det blev totalt ca 6700kr (600 pund) (givetvis utan däck ;)) med frakt från England! Så det blev sjukt prisvärt. Inom eu också så man slipper strul med tullen, USA har ju nästan ännu billigare priser (kronan är ju riktigt stark mot dollarn..) men då blir de mycket dyrare frakt plus tullavgift + moms. Men det där har ni nog redan koll på.. Ska kolla lite vad de blir för däck. Kommer nog köra på 225/35/19 fram och 265/30/19 bak.. Ska se vad jag dyker på för bra erbjudande. |
|
|
RiBBaN_: Hur har det gått? Mvh Filip |
|
|
Hejsan! Jo, det har gått helt ok. Fälgarna kom hem 4 arbetsdagar efter beställningen. Snyggare i verkligheten än på bild! Sjukt konkava fälgar! Dock var en av fälgarna skadad, som ett litet stenskott i kanten. Detta tror jag är nåt som är från tillverkningen. Jag har mailat bilder och fått som svar att de kommer skicka en ny fälg. Detta var i början av förra veckan och har inte fått nån mer info ännu trots ännu ett mail med påminnelse. |
|
| Ja ibland är dessvärre inte lacken 100%-ig på kopior, men priset är ju bra :) | |
| Måste faktiskt säga att lacken var helt perfekt. Detta är troligtvis en skada vid paketeringen i fabriken. Finishen är 100% vart man än kollar, som en oemfälg vill jag säga. | |
| Ny bakfälg skickades till mig igår, så allting löst med den lilla stenskottsskadan. | |
|
För dom nyfikna kommer resultatet : Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.