AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
7.243

330d m sport touring -10

Sida 2 av 2
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

andreas: +1 på den..

More: Buda 160tkr. Är som sagt bromsar runt om (belägg enligt säljaren, men vill nog byta skivor samtidigt) plus ev. lack på front +huv som kostar en slant om man vill få den i toppskick. Jag är väldigt pedant så jag kommer nog med stor sannolikhet kosta på den detta ganska omgående.

Zo
78
Zoro87
Bmw 520 e39-01
Tycker inte att den är dyr om man kolla på Xdrive.
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
15 tusen i prut på en bil som är en av de bäst prissatta i Sverige. Kan bli tufft.
Får se vad han svarar.

-------
//Lövet
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Så, nu är vi överens, blev inte riktigt mitt bud med närapå. Åker ner imorgon och hoppas komma fram till nåt bra :)
tb
100
tbang
320dA xDrive -12
Grattis, låter som en väldigt bra deal om bilen är som den ska. Var sugen men silver är ej en favorit, svart eller vit så hade jag klippt den. Är vindrutan bytt nyligen? Har för mig att han sa att den var spricka i den.
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Blev köp! Vilken jävla bil. Som ett kassaskåp. Kändes inte långt efter min förra 335 coupe i prestanda. Supernöjd! Det "röda" skinnet var mer mörk/oxrött i verkligheten vilket gjorde intrycket ännu bättre. 53 mil hem utan fortkörningböter.

Nu blir det en helrekond, nya belägg (var faktiskt ganska mycket kvar på dom, så det var inte akut), samt kolla närmare på vad de skall bli för 19" till våren. Samt njuta..

Grattis! :) Upp med bilder!
si
22
simu
M5 F10 2012
Grattis till en toppenkärra! Vill se den någon dag här =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.