AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
7.244

330d m sport touring -10

Sida 1 av 2
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Halloj!

Vad tror panelen om detta objekt.

Länk

En ägare. Finns lite stenskott på huven så där åker man ev. Lack. Sen skall bromsbelägg bytas runt om.
I övrigt skall allt vara toppskick förutom oem 18" som har lite stötningar. (Kommer ändå montera på eftermarknads 19")

Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Verkar som jag kan få loss den för ca 165. Känns väl vettigt? Personligen älskar jag det röda skinnet men jag vet vissa har svårt för det.. Så det är inget minus för mig.
cr
3.938
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
Silver med rött skinn, klassisk kombination som är väldigt snyggt enl. min mening. Känns väl som ett bra köp...

Lycka till!

MVH Christofer
Låter som ett väldigt bra pris om den är som den ska för övrigt.
Zo
78
Zoro87
Bmw 520 e39-01
Synd att den saknar navi, hade varit ett stort +. Själv så tycker jag inte om skinnet men det är som sagt en smaksak. Blir kanske lite svårt att sälja i framtiden med det skinnet.
Lycka till
Tycker att den är snygg men jag vet att rött skinn inte är för alla och kan vara svårt att bli av med pga just det.
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Priset är långt bättre än mycket som annonseras i dag. Köp den.

-------
//Lövet
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Jo jag är riktigt sugen, lite kluven dock då det vore som någon skrev ett stort plus med navin och stora ljudsystemet. (Hade det i 335:an och det låter ju riktigt bra).

Man kanske skulle avvakta våren lite och se om man ändå inte kan få tag på en motsvarande med navi och stora dieseln för ungefär samma pengar.. Jag är lite kluven.
Det är i Jan/feb man ska handla bil för sen när solen kommer fram ska alla göra det och då brukar det inte bli lika billigt. Köp nu om du gillar den.
ni
92
nilpanil
530xd M Touring -15
325da Touring -09 (såld)
325i MTech 2 -89 (såld)
Personligen kan jag bara instämma, man skulle nog vilja ha åtminstone HIFI-stereon och gärna nav. Vi/du har konstaterat att färgen på skinnet inte är ett problem för dig. Samtidigt krävs det tur att få en spec som är exakt det man vill ha om man skall köpa bil i Sverige.

Det som rimligen beslutet än jobbigare är att e91 LCI 330d och 335d inte är så lätta att hitta. I alla fall inte när jag letade bil i somras, om du dessutom vill ha en svensksåld (som jag tolkar denna bil vara) så blir det ett jäkla väntande på rätt bil. Jag tycker priset låter riktigt bra, nästan så jag skulle bli lite misstänksam. Eller så är jag på läktaren vad gäller bilpriser.

Jobbig sits, se till att inte ringa säljaren efter tolvslagsskumpan bara ;-)
Har själv samma ljud i min bil, dvs proffesional/hi-fi och har personligen svårt för att se att det skulle vara en anledning till att välja bort bilen. Tycker det låter helt ok, fast det sticker ju inte ut på nåt sätt.

Men visst, det kan alltid komma nån bättre, mer prisvärd bil... Nån annan gång... ;-)
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Ljud går att eftermontera, navi är ingen dealbreaker. Kör.

-------
//Lövet
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Har mailat säljaren ett bud nu så får vi se om vi kommer överens :)
Fb
22
Fblood
318D Touring -10
Verkar vara en fin bil, med ett helt okej pris.
Dock förstår jag inte grejen med att maila bud (och även bud över telefon ).

Är man seriöst intresserad så åker man och tittar på bilen så man får se skicket live.

För vad pratar vi om kanske runt 1000kr gissningsvis att åka och titta på bilen. Är det längre kolla på någon annan likvärdig i närheten.

Lycka till och gott nytt år!
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Bor i mitten av Sverige och bilen står nere i Skåne. Så det är en rejäl bit att åka neröver. Vill inte prata pris utan bara fokusera på bilen när jag är på plats. Är allt som han säger och vi redan gjort upp priset i förhand så kan vi göra en snabb affär utan tjafs om priset.

Det är så jag gillar att göra affärer som köpare, men alla är olika :)
Gjorde precis samma när jag köpte min bil. Hade ca 45 mil enkel så att bara åka och titta utan att veta att man kommer överens om priset var inte aktuellt. Hade gjort klart allt på förhand via mail och telefon.
Sl
1.146
Slippy
M3 touring comp 2025

Jag prutar också på telefon innan jag åker och tittar, så slipper man slösa varandras tid.
Zo
78
Zoro87
Bmw 520 e39-01
kika på denna.

Länk
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Kikat på den, men m sport är ett krav.. Silver eller vit :) såg väldigt fin ut annars!
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Bilen som "BMW" säljer är mindre attraktiv på precis alla sätt. Borde vara 20tkr billigare än den sv.sålda M-sporten. Minst.

-------
//Lövet
Budar också per mail/telefon. Vill att allt ska vara klart och bestämt innan jag åker. Sen är det bara att provköra lite snabbt och betala.

Får man fråga vad du buda?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.