|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tyskt ordspråk: Ju mindre utbildning desto större inbillning. MVH Hasso |
|
Ligger nåt i det. Fast varför heter det utbildning? Man befinner sig ju oftast inomhus. Det borde alltså egentligen heta inbildning. |
|
BMW... |
;) |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jo men det går ju att inbilla sig ute. =) MVH Hasso |
|
Inbilla er ingenting Vill oxå ha kompressor..... |
|
|
38,1%...... Värre lär det väl bli när tvåan "kommer" Å ja' som ännu inte ens ägt en bensin BMW ! Vill oxå ha kompressor..... |
|
|
41,2 pure.... 58,8 corrupt.. Diesel Performance..... |
|
| bara att palla med testet tycker jag vittnar om att man inte är riktigt frisk :) | |
|
66.0% BMW pure (34.0% BMW corrupt). According to the scoring guide, your bmw experience level is: You need to spend much more time with your BMW. Jag är då rätt lugn än :) // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
67.0% BMW pure (33.0% BMW corrupt). Har tydligen lite att lära än ;) Henrik |
|
|
Jag är rätt så "frisk" 92% pure :) Men det är som jag säger, jag är inte bmw tokig det är bara det att det inte finns nån annan bil som uppfyller mina hög krav. Men en Porsche skulle inte sitta fel :) Bilar är som whiskey, de blir bara bättre å bättre med åren www.pbase.com/kongo |
|
|
49.5% BMW pure Not bad but you need to study harder. lagom med andra ord... :) |
|
|
Kan meddela att det inte är nån positiv prognos på BMW-sjukan. Man blir bara sämre ju äldre man blir, och till sist ligger man där 100% corrupt. Tyvärr finns det inget vaccin mot det heller, så vem som helst kan drabbas. Sorry grabbar, but someone got to tell you. MVH Doktorn "Natural born BMW-Freak" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.