|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Är du en äkta BMW-nörd ? Kolla själv genom att ta följande test: Länk | |
|
Missa inte heller att läsa om hur BMW ska fixa så att Tyska blir första språk i Europa: Länk Helt underbar liten historia :-) |
|
|
Helt enkelt ett lysande test! Underbart. Skulle tro att en del känner igen sig rätt bra... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
---3000 inlägg-- /409dagar/7.4 inlägg/dag = mycket tjööt blir det :)))) Testresultat 59,8% BMWpure 40,2 BMW corrupt Not bad, but you need to study harder :)) MVH Hasso |
|
Grattis till de 3000 Hasso! |
|
|
61,9 BMWpure här. Kul Test. "Natural born BMW-Freak" |
|
|
39,2 Ingen fara här... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Länk |
|
|
fan bara 72,2 % pure ... dammit "You need to spend much more time with your BMW." haha fan så bra fråga om varennda gång du ser på tv och det uppenbarar en bmw så säger dina kompisar att hålla käft eller dylikt... haha stämmde in på mig direkt ! Länk |
|
|
Endast 39,2 % BMW pure... ...men definitivt en BMW nörd... Kul test! /Kristian |
|
|
30,9%... Asken |
|
|
70,1% Mvh Marcus icq:67673961 |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Asken: 30,9 corrupt ??? du brukar ju vara rena uppslagsboken .) MVH Hasso |
|
Grejen med testet är att det är "bra" att vara korrupt! Dvs hög % korrupt betyder att man är en stor BMW "nörd". /Micke |
|
|
Se tex Länk för förklaring av "pure" och "corrupt". /Micke |
|
| 54 % - hmmm, jag är nördigare än jag trodde. | |
| 56,7 % bättre än vad jag trodde, eller tokig hur man nu ska tolka detta test | |
| 72.2% BMW pure =) Vad nu det betyder... :-/ | |
|
....25,8 %..."I used to work for BMW in a former life.".....hmmmmm....no ant...that´s OK ! ...hmmmmm....If the nerd test tells you you're 0% nerd pure, it does mean you're 100% pure nerd. () ...and better....I do drive with the stereo off in order to listen to the engine ! V-max |
|
Axel |
67% corrupt trodde faktiskt att jag var ännu mer biten,men mina vänner undviker att tala BMW med mig så slutsatsen var rätt. MVH Axel Bromsen är fartens värsta fiende. |
|
64.9% BMW pure (35.1% BMW corrupt). Vad det nu innebär? |
|
| 64,9 Hmmmmm, börjar ta "skada" | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.