|
Sida 5 av 12
|
|
|---|---|
| Stort grattis! Vad har du för spec? Förstår inte riktigt vad som avses med en jämförelse med framhjulsdrivna sk sportbilar. De är ju inte direkt snabba i jämförelse med en m3. | |
| Var tvungen att kolla upp Renaulten. Skiljer ju 2 sek till 100. Det är ju extremt mycket! | |
|
Grattis acey. Spec ? Och var köpte du ? |
|
|
Kom till Brostugan och visa upp pärlan :-) Nu är ju nästa träff där redan nu på måndag. Men två veckor senare är ju nästa tillfälle, vore mycket trevligt att få se M3:an. Fick ju 'bara' tillfälle att se och köra M4:an. |
|
| Själv får jag min tidigast v 29. Min byggs på måndag enligt uppgift. Extremt laddad. | |
| Vad är det för träffar på brostugan? | |
| Dm3: Kolla tiden på ringen så förstår du vad jag menar. | |
|
Varannan måndag, jämna veckor träffas BMW-ägare/intresserade på Brostugan, Länk kollar och diskuterar varandras BMW och fikar eller tar en räkmacka. |
|
| Grattis! Hur mycket rabatt fick du? | |
|
Tack! Det är en lagerbil så specen blev tyvärr lite saltad. Den har inte kommit upp på blocket då tanken var att den skulle börja rulla som demo innan jag knep den. De flesta demos verkar ju ha liknande utrustning safirsvart, helläder, M DCT, adaptiva stötdämpare, LED-ljus, HUD och de flesta andra kryss kändes det som och som jag själv kanske inte hade specat med allt från comfort access, surround view, driving assistant osv. Men jag ville ha en bil nu och tillgodo räkna mig säsongen, annars kunde jag köpt den nästa år istället. Brostugan hade varit kul, jag hinner nog inte få bilen till på måndag (vi jobbar på det) och nästa vecka kan jag har åkt till Skåne. Jag slänger upp bilder så fort den är i mina händer :) |
|
|
acey: Är den smurfblå? regnummer:RBX-XXX? |
|
|
Njet, safirsvart, vet faktiskt inte om jag ens vet regnr än :) Bilia har däremot sålt en smurfblå M4, det var den jag provkörde när jag blev sugen på M3:an. |
|
|
Tummen upp Acey! Min "nästa" nästa-nästa bil hopperligen.. M4 eller M2 kanske :-) |
|
|
Passa på så länge du kan komma undan med tvådörrars :) Men, och nu är jag väl något partisk, tycker trean ser lite fetare ut, och fyran lite snyggare men mer lik en 4-serie M-sport på något sätt. |
|
| Stort grattis. Verkligen fin bil med klockren spec. Låter precis som den M3 som jag provkörde. Nackdelen med en sådan spec är naturligtvis priset. Bmw tar ju rätt mycket för utrustningen, fast det är som du säger: beställer man en bil nu får man den i oktober. Hur kul är det?! Jag beställde min i mars... | |
| Brostugan svänger jag förbi någon gång när jag fått min bil, i vart fall om man vet att det är några där. Är uppslutningen god? | |
|
Ja, M Driver Package för 25 000 som höjer toppfarten till 280 km/h känns ju som pengar i sjön. Möjligtvis kan kanske BMW M Intensive Training-dagen göra det hela lite mer värt. Någon som varit där? Tisdag eftermiddag sker leverans, så tyvärr missar jag Brostugan. |
|
|
Grattis Acey :) är ju bara liiiite avundsjuk ;) Men hade jag dom cashen skulle jag satsat på en Ferrari men iof går ju BMW n att använda ...:) |
|
| Grattis till bra bil, Acey ;) Kommer att ge dig körglägje i alla årstider ;O) | |
| Gillar att du går all-in på "andra-bilen". Det funkar utmärkt att ha en tvådörrarsbil trots småbarn :-). Grattis! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.