|
Sida 2 av 12
|
|
|---|---|
| Någon som hört svenska priser ännu? | |
| Inga svenska priser än. | |
|
Priser? Konstigt att de inte kommer. |
|
Buspelle |
Nu går det att konfigurera M3/M4 på svenska hemsidan. |
|
Uj, inte billigt. UK-bilarna har mer standardutrustning och är ändå ca 100 000 billigare... (ej korrigerat för svensk moms, 17 % vs 25 %) |
|
Buspelle |
I basutförande kostar M3 686 000 kr och M4 699 000 kr. |
|
När börjar de levereras? /Anders |
|
|
Lyssna och njut: Länk |
|
|
Låter som att ett annat system är ett måste i mina öron. Låter inte alls bra :( Mörkare och dovare tongångar tack. |
|
| Näej! Det låter ju prima!!! | |
| Låter ju skit nice! | |
| Tycker det låter bra. Påminner om E46 med lite metallisk klang. | |
|
Med känsla: Det tillverkas kundbilar redan nu och även såna med svenskt språk, så det borde inte dröja. Den officiella starten var slutet maj, början juni vad jag hörde tidigare, men sannolikt dyker det upp bilar på vägarna tidigare än så. Svenska pressbilar tillverkades redan i början av månaden. Jag ska kolla till veckan om någon av dessa är registrerad och i trafik. M3 E36 i Sverige Länk |
|
|
Fisljud i den bilen... |
|
| Nu kan man bygga M3/M4 på bmw.se | |
|
Är det någon som vet om det går att arrangera en provkörning när M3 kommer till handlarna? Jag lär inte köpa en ny utan att testa en först. |
|
|
Låter som en E46 M3 med en tömd slutljuddämpare.. Väldigt metalliskt.. Såhär låter M4:a med Titansystem från acropovic! Exakt som en e46 M3:a med lite lättat svänghjul och öppnare system. |
|
|
Sportavgas blir ett måste. Bilen låter exakt som min grästrimmer i standardutförandet. ------- //Lövet |
|
|
hmm undrar vad du har för grästrimmer Lövet? /Anders |
|
| Haha, Anders, jag tänkte precis samma sak :) Måste vara en riktig räsertrimmer han vevar runt med i trädgården! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.