AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
54.589

Någon som tänker beställa M3/M4?

Sida 11 av 12
Bu
354
Budda80
BMW 525 -93
Opel Calibra -91
Vilken färg är det? är det den som är på den som peter sundfeldt provkör?
RE
96
RE
BMW iX1-23

Ja, det är den färgen.
Dm
544
Dm3
BMW i3s
Porsche Cayenne
Porsche 718 Gt4
Acey, ska du Redan byta din M3a? Samma bild (som det ser ut) som du lade ut i denna tråd har 7h lagt ut som inkommande bil... Eller?!
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Vi får se hur det blir. Jag ser det som en form av vinterförvaring och så får vi se vad som händer :) Bilen ska ändå stå, så jag tänkte att en fönsterplats hos 7H är väl en lika bra plats som någon. Och blir den såld så får jag se det som ett angenämt problem då.
Dm
544
Dm3
BMW i3s
Porsche Cayenne
Porsche 718 Gt4
Ok. Jag förstår. Själv skulle jag inte vilja sälja ännu😉
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Nej, vi får se. Jag har fått erbjudande om att köpa en C63 AMG Edition 1 också som jag är rätt sugen på. Eller en 991. Men, vi får se. Det kan också bara bli en vinterförvaring, men är man bilknarkare som jag så får man inte bli för fäst vid ett objekt.
Ra
338
RasmusBMW
VW Golf GTD 2011 DSG
Carbon steel grey metallic
Bi xenon , DCC.
No turboshit - Only real Power - NOT 😉

Ski-doo MXZ X RS 2007

Bilknarkare :D LOL
Acey: Vad kommer ni lägga ut den för?
Verdi
Jag fattar inte. Är den redan såld? För visst låg den ute för ett par dagar sen?
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Den har inte lagts ut än, Europatransport hämtade bilen i morse.

Den kommer ligga någonstans där demosarna ligger i pris. Bilen är svensksåld och inte en Englandsimport som det diskuterats tidigare i någon tråd.
me
364
mephisto
M240i/6 -17
Varför vill de flesta ha automat? Utan att ha provat känns det som bilen borde ha manuell låda.

M3 i Tanzanite blå med Sonoma beige inredning skulle gärna få klimatkompensera min bruksbil.

Dm
544
Dm3
BMW i3s
Porsche Cayenne
Porsche 718 Gt4
Acey. Det gick snabbt. Såg att bilen såldes mer eller mindre direkt. Misstänker att det är lite kluvet. Alltid kul att byta, men tråkigt att inte ha en så fanatisk bil längre. Men, är man bilknarkare kan man alltid köpa en ny 😉
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Ja, bilen var i princip såld innan den hade hunnit nå Kinna. Det känns väl mer ambivalent än vanligt, men det som känns bra är att den verkar ha hamnat i händerna på en riktig entusiast som själv byter in en E90 M3.

Jag får njuta en sista gång i vår när jag kör BMW M intensive training som ingick i M Driver Paketet.

Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
...och vid det laget kör du en C63 S..? ;)
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Vi får se :) Jag brukar köpa bilar utan att ha kört dom, men att köpa en innan det ens finns någon provkörning att läsa om vore ett rekord även för mig. Lite oroväckande att Mercedes fortsätter med sin 7G MCT-växellåda istället för att låta bilen få den nyutvecklade dubbelkopplingslådan från AMG GT. Växellådan var den svagaste punkten på E63:an så jag är lite tveksam där. Det lutar mer åt en 991 istället.
Någon som vet varför denna inte säljs?
Är ju överlägset billigast i Sverige, säljs av BMW ÅF och är svensksåld?!

Länk
Ma
339
Malleru
M3 e92 -12
@ Imolarot

Den kommer säljas garanterad när solen börjar titta fram igen.

Men kanske för att dem har knappat in att den är manuell, sen dem som söker på blocket väljer automat på sökkriterier och den gallras ut då.

pa
55
patrick_set
Bmw 1M -12
Kia Venga -13
Kia Soul -15
Där var den borta... Vita M4an.
Sjukt ändå att den var kvar så länge med tanke på hur länge den varit 100k billigare.
Bu
354
Budda80
BMW 525 -93
Opel Calibra -91
Är det bara jag som skulle välja manuella lådan om jag skulle köpa en M3/4?
Förstår att dkg lådan eller vad den nu heter är grym. Men bör det inte vara lite skönare känsla med manuell låda?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.