|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
M-sport är ju "mindre nödvändigt" på en LCI utseendemässigt. /Anders |
|
| Epsilon, Det. Var. Ett. Exempel. LCI ligger inte så långt borta, så om det är 10 eller 25 till som ska upp hade jag lätt gjort det valet. | |
| Länk | |
|
Ok Robert, då är vi överens om LCI. Bilen på Autonova är helt klart trevligare. Dock saknar den också Dynamic. Har varken xenon, sportratt, sportchassi eller 17". Exempel på en LCI med comfort och dynamic: Länk Nästan identisk med min kollegas bil, förutom att hans är något mer välutrustad och silvermet. |
|
| Ja, vi är överens :) En ett eller ett par år nyare bil med 1000-2000 färre mil och med LCI, helt plötsligt kändes inte 145 så där superbra. Vill minnas att det i närtid funnits en tråd om hur dessa pre LCI kommer att falla mycket i värde, eller i vart fall mycket snabbare än LCI-modellerna. Bilen du länkar till tycker jag verkar vara ett bättre köp, går nog att skruva lite på det priset också. Eller din kollegas. Står f.ö att det är xenon i annonsen. | |
| Samtidigt brukar bilar hos BMW handlare såklart ligga i det dyrare registret - jag tar hellre en M-sport 2008 än en 2009 LCI med Dynamic men alla resonerar vi olika. | |
|
Någon som känner till företaget Autonova? Vill minnas att de har ett par nyare 640 också. /Anders |
|
|
En kompis köpte en 330iAT därifån förra året. Bilen i sig var väl vettig men när bakrutetorkaren gick sönder några månader efter köpet var de helt ointresserade att hjälpa till trots det lagstadgade ansvaret för fel i 6 månader. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.