AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
4.372

Slut pris på en 325iAM-T, 2008

Sida 2 av 2
M-sport är ju "mindre nödvändigt" på en LCI utseendemässigt.

/Anders
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Epsilon, Det. Var. Ett. Exempel. LCI ligger inte så långt borta, så om det är 10 eller 25 till som ska upp hade jag lätt gjort det valet.
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Länk
Ok Robert, då är vi överens om LCI.

Bilen på Autonova är helt klart trevligare. Dock saknar den också Dynamic. Har varken xenon, sportratt, sportchassi eller 17".

Exempel på en LCI med comfort och dynamic: Länk Nästan identisk med min kollegas bil, förutom att hans är något mer välutrustad och silvermet.
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Ja, vi är överens :) En ett eller ett par år nyare bil med 1000-2000 färre mil och med LCI, helt plötsligt kändes inte 145 så där superbra. Vill minnas att det i närtid funnits en tråd om hur dessa pre LCI kommer att falla mycket i värde, eller i vart fall mycket snabbare än LCI-modellerna. Bilen du länkar till tycker jag verkar vara ett bättre köp, går nog att skruva lite på det priset också. Eller din kollegas. Står f.ö att det är xenon i annonsen.
Samtidigt brukar bilar hos BMW handlare såklart ligga i det dyrare registret - jag tar hellre en M-sport 2008 än en 2009 LCI med Dynamic men alla resonerar vi olika.
Någon som känner till företaget Autonova? Vill minnas att de har ett par nyare 640 också.

/Anders
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
En kompis köpte en 330iAT därifån förra året. Bilen i sig var väl vettig men när bakrutetorkaren gick sönder några månader efter köpet var de helt ointresserade att hjälpa till trots det lagstadgade ansvaret för fel i 6 månader.

-------
//Lövet
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.