|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Att man ska använda pallbockar fattar till och med jag. Men det kan också vara bra om bilen inte trillar av när man lyfter upp den. |
|
:) Därför tycker jag det funkar bra att köra upp på några träreglar först, så blir inte vinkeln så enorm heller. |
|
|
Jag köpte en sådan här. Under 70mm hög. Funkar kanon, och inte så farligt dyr heller. Länk Fingerspitzgefühl. |
|
|
Biltemas racings variant, jag tycker den funkar väldigt bra....med tanke på priset. Ser inte varför man som amatör mek ska ge mkt mer. |
|
Karl-Hilding |
Damen säger till sin danskavaljer: Tror du att jag har punktering? Nej, det tror jag inte... Då kan du ta och hissa ner domkraften! |
|
Som någon tidigare nämnde harZ4an en lyftpunkt enligt denna länk Länk Har jag en som är lång så borde jag kunna lyfta upp den i bak direkt iaf. |
|
Karl-Hilding |
Bara jag som tycker nedan lilla historia är rolig och att den passar bättre in än många andra offtopic inlägg. Damen säger till sin danskavaljer: Tror du att jag har punktering? Nej, det tror jag inte... Då kan du ta och hissa ner domkraften! |
|
OT/ Karl-Hilding, Jag tror många har hört den förut. Kom igen när du kan lyfta en bil med din "domkraft". ;-) mvh/ Anders |
|
Karl-Hilding |
Det var ett par år sedan... |
| Man har ju så ont i knäna nu? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.