|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag missade tyvär träffen pga en strulande låne bil från bmw =( åkte bort till både slottet och brostugan, och där var det tomt på bmw bilar. vart åkte ni? hur många bilar komm på träffen? MVH//Martin En ren bil går snabbare!! |
|
|
Asken, ledsen att jag försvann utan att ta farväl. Det blev lite hastigt i svängarna. Jag tycker att det var riktigt trevligt! MVH Kjelle |
|
|
Tomas, Det var bara trevligt med lite sällskap :) /Ash |
|
Asken (AutoPower) |
Tack alla som kom och tack till tobbe för initativet. Trevlig kväll och tiden gick alltför fort. Simba åkte direkt tillbaka till göteborg och jobbet då är man träfffetischist:)) Några andra fick karosserna synade av mig in i minsta detalj. Vad Ni än gör sätt inte en maglite i handen på Asken kl 2200 vid brostugan, då blir Ni kvar någon timme:D Micke åker vidare runt mälaren och är väl hemma inatt. Mvh Asken BMWPower Jag kom, jag såg och jag fotade 14BMW/ +3500hk på drottningholm 020828:) |
|
Tack Tobbe och Asken för en trevlig tillställning, kul att det spånas vidare på hur "portalens" potential kan utvecklas till fler grenar... Vill rikta en "ursäkt" (för att jag inte gav mig till känna) till de som satt med Asken m.fl. vid fikabordet och diskutera en viss M5-tråd, skaparen av den tråden var jag med Alpinan!:DDD Har pratat med Dandelue här på morgonen och förklarat det! Men det var kul att höra folks åsikter öga mot öga. Både jag och Asken hade svårt att hålla oss för garv:) Busigt va? M V H Stephan Länk |
|
| Såg ni att det smög in en gammal E30 cab ett kort tag (en hermelin bland katterna) på grusplanen vid brostugan där ni parkerat era välputsade bimmers... :-) | |
|
Ett stort tack för en mycket trevligt BMW-träff,Asken bara roligt att få bilen undersökt,Perre har utökat lånebilsparken med en 320ia E21 roligare en Mazdorna och så var han ensam så min kanske är kvar imorgon. STEPHAN visste att det var du som hade M5an så det var svårt att hålla minen för mig med. ps kul att du har samma stavning som mig. MVH Stephan |
|
|
Jag får också tacka för ett trevligt om än (för mig) lite kort besök! Kul att äntligen få se ansiktena (och givetvis bilarna!!) bakom era 'namn'! Kul att få diskutera lite med Asken o CoolBlueM3 + ni andra som jag dessvärre glömt namnen på... ;) *Best Man Wins* |
|
|
Jag hakar gärna på nästa gång tillfälle bjuds! Hälsn Klas |
|
|
Hallå! Kul att träffa lite nya ansikten! =) Jag såg din M3:a vid OKQ8 när jag åkte hem, Peter =) Om det blir en nästa träff så blir det nog en fin höst-dag! Då tycker jag man kanske ska offra en halv-dag och hitta på något skoj. Köra på roliga vägar etc. Ha det! Mvh Tobias |
|
|
Jag måste bara passa på att få tacka för en trevlig kväll som då avslutade kl 00.20, och därefter så hade man ju en bit på 46 mil att åka och sedan iväg till jobbet men det funkade fint, och det var mycket skysta bilar där. Och sen vill jag bara säga att det var synd att det inte kom fler bilar än det gjorde, jag får väl säga så har "ju fler destu roligare" Peter Gbg |
|
|
Ny träff någon gång i oktober med tema, mer info kommer i mitten av sept. Mvh Asken |
|
| Shit.. Var ni här ute vid Drottningholm å brostugan? Jag bor ju bara nån mil därifrån, ute på öarna. Hur kunde jag missa det =/ Fast min bmw kanske inte hade gjort sig så bra bland alla m3:or =D | |
|
Detta var ju ett tag sedan men jag testar ändå... efterlyser den video som jag har för mig någon filmade och lade musik till efter denna träff. Det mesta filmades när bilarna dök upp till tonerna av någon techno eller nåt. Sen klipptes musiken och bilden glider över på min dåvarande silverfärgade 540iAT som precis anländer samtidigt som musiken går över till någon hårdrock... Mycket coolt! Har för mig att den lades upp till denna tråd, men ser den inte... Kanske nån har den kvar? Danne - H U M A N R A G E - |
|
|
Jag har filmen och kan maila den (om du kan ta emot ca 60mb) eller ladda upp den om du har nån ftp eller så. Preben |
|
|
Dandelue: Hehe det va jag som filmade och redigerade det klippet =) har det i datorn om du vill ha... Ett tag sen, men din 540 finns med i den :) Du kan skicka ett mail om du vill att jag ska skicka den. Har ICQ och MSN! Mvh Tobias |
|
|
Sjysst grabbar! Kul att den finns kvar! Tackar för svaren! Tobias, jag har tillgång till msn. Sök på antingen DANNE MANNEN eller humanrage@bredband.net . Danne - H U M A N R A G E - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.