AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.259

BMWPower Meet (Drottningholm 28/8-2002)

Sida 1 av 2
Jaha gott folk! =) Skriver ett till inlägg bara för att konfirmera att vi träffas på första parkeringen vid Drottningholm-slott. Med andra ord precis bredvid "pressbyrån". Om ni inte hittar så kan jag eller någon av de andra grabbarna göra en väg-beskrivning. Vi möts från kl. 17.30 - 18.30 för att sedan åka till brostugan och njuta av alla fina bilar! =) Hoppas vädergudarna är på vår sida och det tro jag också! Vädret skall ju va kanon ett tag framöver! Jag tar med mig en digital-kamera och eventuellt så kommer en kompis med som har DV-Kamera. Men om ni har DV-Kameror så tag gärna med er dem! Vore kul att göra en till film! För dem som har lust så vore det ju kul att ta en liten biltur med "karavanen" ut till exempelvis Ekerö eller likn... Vet ungefär vilka som kommer hittills på onsdag, men vi hoppas på mer! Skriv gärna om ni kommer! =)

Ha det sålänge!

Mvh Tobias
As
119
Ash
///M Roadster -98
Jag kommer att vara där, hoppas det blir fler roadsters!!!

/Ash
Richie L
Jag dyker upp!

Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet!
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Bestycka bilarna med dubbdäck. Vädergudarna lovar drivis och snöstrom:D
tobias: kolla din mail!
Mvh
Asken
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
I´ll be there

-Life is a rollercoaster (in my Alpina) /Ronan Keating

Länk
Asken (AutoPower)
Nu är det här ingen officiell sanktionerad BMWPower.nu träff, vi har heller inte någon ambition att starta träffar i vårt namn. Några från Powercrew och ev några frilansare kommer att försöka titta dit. Får se om jag kan locka dit Bilvårdsjörgen med sin nya STYGGA gula fara.
Mvh
Asken
bmwpower.nu
Jag kommer ialla fall, men om det blir i M3:an eller i mabis 320 får vi väll se...

//Martin

En ren bil går snabbare!!
Vore ju kanon om du fick med dig M3:an! =) Verkar iallafall som om vi får med oss riktigt skojiga bilar! =)

Mvh Tobbe
Jag kommer med ännu mer jänkekänsla än vanligt.

MVH Stephan
Karlskrona-Stockholm är cirka 52 mil enkel resa.
Vi syns på onsdag.

Mvh.
Micke Olsson
Ko
663
Koffe
320iC -93
Kommer nog om bilen blir hel...

//Koffe
* Tobias 320i-94 *

Det beror på bmw om dom kan fixa bilen innan onsdag!
Jag hoppas på det men det värkar ju inte se så ljust ut =(
Men vi får väll se i morgon.

//Martin

En ren bil går snabbare!!
Får se om jag hinner komma, skall försöka.....

/Bimmerman

Länk

Sponsorer Phatmobil Projekt:
Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Vilken tid? Hinner jag hem till läggdags?
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Aha, missade Tobbes inlägg :-) Mamma vill inte att jag är ute för sent bara...
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
:D

Länk
Ko
663
Koffe
320iC -93
Nog blev bilen klar alltid, men bara enligt verkstadens mått mätt...

Lämnade in den för insp. 1 samt BYTE av bakvagnsbussningar. För en timme sen ringde de och sa att bilen var klar. "Vi gjorde insp. 1 och KONTROLLERADE bakvagnsbussningarna, de ska du nog byta snart"... Vad säger man? världsklass? =)

Så rasslet å klonket får man väl stå ut med ett par veckor till, för just nu hade de ju inte tid att byta dem... Får se om jag orkar skramla mig iväg till träffen helt enkelt.

//Koffe, uppgiven å trött...
Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
Jag ska försöka ta mej dit oxå.
As
119
Ash
///M Roadster -98
Tack för en trevlig kväll, hoppas det blir fler tillfällen. Tobias säg till när du har lagt ut några bilder, vore kul och få se.

Hälsningar /Ashkan
Kanon kul tycker jag =) Roligt att så många M-bilar kom! =) Har tankat över bilderna... Om Asken kán ge mig tillgång till lite utrymme på sajten så kommer bilderna upp snart! Håller också på att filar lite på en Film... Vi filmade en hel del och det blev bra!

Mvh Tobias
Visa användare
36
Tomass
nada, dock en italiensk gräsklippare
Jag skall väl ta tillfället i akt och tacka Ashkan för den trevliga åkturen i hans bil;-)
ännu en gång har jag blivit övertygad att jag skall inföskaffa en m coupe.. tack igen Ash...
och tack alla andra för en trevlig kväll..

Tomas/Aiit films
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.