|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Okej det låter bra, kan du länka den så man vet att man får rätt? men ska testa koppla ur lmm och se om den uppför olika, sen ska jag byta bromsklossar sen får jag se om förbrukningen går ner. Onsdag så ska jag kolla felminnen men jag pratade man han på wibers och han sa att det inte brukar visa när dom drar mycket bränsle | |
| Okej det låter bra. Kan du länka den från teknikmagasinet så jag vet att jag får rätt? men tror jag ska byta bromsarna sen koppla ur lmm och se om det går annorlunda. Sen på onsdag ska jag åka in till wibers och felsöka, men han jag pratade med sa att det visar sällan på datorn om det drar för mycket bränsle, för oftast när det är nått fel så tänds motorlampan. Men vi fårse funkar ju inte att ha den förbrukningen jag har | |
| Kan inte länka direkt av någon anledning sök på obd eller obd2 så får du fram den du behöver dock en androidtelefon. | |
|
Min drog ca 0,78 på långkörning vintertid fullpackad och laglig fart och lite försiktig på pedalen, men i stan så kom jag också över 1,3 vid kall starter tyvärr ;)! /Martin //BMW-För dig som älskar att köra |
|
|
Kontrollera så att insugsbälgen inte är trasig/sprickor i. Har för mig att de brukar gå sönder och fick byta på min fd 525iAT -03 pga spricka. Del.nr 3: Länk /Kent |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.