|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Vad tycks? Länk Då är väl denna mycket vackrare? Länk | |
|
Alla vill väl få sin del av kakan :-) önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87 |
|
|
Jag måste nog säga att Porschen nog faktiskt är lite snyggare än kryssfemman. mvh Berg Den är inte lång men den är smal...... |
|
|
Den lär säkert sälja... Helt ok, är min kommentar. Tror tyvärr för deras egen del att en del av "Porsche-imagen" försvinner med den här modellen. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
Läste nånstans att det kommer att bli mycket lång väntetid på Porsche SUVen. Och med 450hk i den starkaste versionen, så kommer den att mosa allt i klassen. //Marin |
|
Tigerr |
Jaha, vem har samlats här!? BMWs trognaste kunder eller??? *blää* Den Porschen är ett MISSFOSTER! Porsche ska bygga sportbilar, inte SUVar! Tigerr |
| Håller med Tigerr. Porsche ska hålla sig till att göra olika versioner av 911or :) Började med snik boxern och slutar nu med en suv. Jag köper det inte riktigt. Vad kommer här näst, en ferrari i golf klassen? | |
|
"Porsche ska bygga sportbilar, inte SUVar!" Hur många säger inte liknande saker om BMW? mvh Berg Den är inte lång men den är smal...... |
|
| ..dessutom delar den många karossdelar med VW nya SUV, riktigt porsche? Visst!!!! | |
Kowalski |
acey: Porsche har alltid haft andra modeller i sitt program parallellt till 911. Inga av dessa har dock lyckats peta ned 911 från tronen. Men dessa övriga modeller har samtidigt varit livsviktiga för företagets existens. Om Porsche enbart skulle bygga 911 hade de med största sannolikhet inte överlevt särskilt länge. Porsche låg exempelvis riktigt risigt till i början av 90-talet när 944/968 fick läggas ned samtidigt som 911 blev för dyr. Först i samband med den lyckade förändringen 1994, tillsammans med Boxter lanseringen två år senare gick det bättre. Dvs idag måste en större biltillverkare ha bilar i olika segment för att kunna överleva. Mvh /Kristoffer BMWCS # 04918 BMWCS SYD |
|
Porsche byggde väl traktorer förr,där kan man snacka om andra modeller;) Henrik |
|
|
Jag tycker den ser helt ok ut och jag tror inte att den kommer påverka Porsches image på något negativt sätt. Skulle gärna äga en Porsche, helst en 993 Turbo :) www.malte-racing.com |
|
| Varför inte en GT3! Mmmmmmmm | |
| Tycker Porschen ser ovanligt trist ut som SUV. Ser ut som en diskret Folkvagn. Volvo XC90 är tex mkt snyggare. Men den (P) säljer säkert ändå på sin image. | |
|
Min kompis brorsa har en liten gammal Porschetraktor. Encylingrig diselmotor, en STOR! cylinder är det. /göran, vintermannen/ Behöver man inte kombi, behöver man inte bil |
|
|
När vi änåd är inne på området, vad sägs om en Ferrari i kombiformat? Inte illa va? det tillverkades tydligen endast sju styckna, varav sex av dem såldes till någon prins i Saudiarabien eller något sånt. Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
| danielb: Hur många sportbilar har bmw i sitt program? 1-2 kanske beroende på hur man räknar. Porsche har väl iaf 80% som kan kallas sportbil. | |
|
..."that´s more like it, now we are talking...!" ..."super cool"...mine drømmer har lige ændret format ;-) V-max |
|
|
Jag har haft förmånen att se porsches chayenne på ringen för några veckor sedan. Kan bara säga att den kan köra kallingarna av oss alla här på forumet av en bra chaufför. Den gick utav bara helv_te! Anders M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
Porschen ser ju ut som en Audi kombi bak juh! __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 Länk |
|
Steffe |
Vill bara inflika att Porsche fått pris för ett av värdens bäst skötta företag och marknadsnamn. Funkar ju ganska ok på ringen eller hur Anders W? ------------------------------ Mvh Stefan 993RS-95 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.