AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.268

M3 3,5l?

Sida 2 av 2
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Ok..jag har inte slutrör i krom på min...

Mvh Janne.
st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
Ok, skönt att vara hemma igen!
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
stensth >> ok men hör med han och om du skulle ha nå bilder på bilen så är det knappast fel det heller :)
st
2.200
stensth
wrath: jag tror inte att han släpper den under 6-siffrigt belopp! ska kolla och se om jag kan leta reda på några bilder från Kinnekulle för två års sedan. togs kort på den då har jag för mig.
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Ja det vore snällt... 6 siffrigt belopp ? så han ska ha typ lika mycket som den kostade ny med andra ord...

vilt !
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Jasså är det du... har en kompis som försökte göra ett byte med dig nyligt typ en 320i cab mot din alpina...

förresten om den är till salu vad ska du ha ?!
för vill du ha över 90 är det inte lönt.. då köper jag nog en M3:a E30
st
2.200
stensth
Om vi säger så här. Nypris var nästan 300 000kr!
Så jag tycker inte att det är nästan lika mycket som den kostade ny! Är i alla fall en tredjedel av nypriset!

Det stämmer att det var en som försökte sig på ett byte med en 320 cab ja!

Över 90 vill jag ha för den, så då får du nog köpa dig en M3 E30, men den finns i mycket mer exemplar än vad min gör. Den växer inte på träd! Så det gör ju att den inte blir billig, min är dessutom svenksåld. En av de få som har blivit det!

En st 320-80 finnes till salu!

Ska det vara på det viset?!
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Aha är det svensksåld ! det förklarar ju priset också

ja iof så var dom ju rätt dyr men om du skulle fixa nån bild på den så skulle jag hemskt gärna vilja ta imot den bara mejla den eller så...

Den estorilblåa 3,5l M3:an som är Hartgetrimmad är såld nu och går i Nordmaling (Umeå) en före detta klasskompis polare har köpt den !

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.