|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Det handlar inte om pengarna, för jag tror inte någon gör det med en dyrare bil när de för över pengar som verkligen kommer in på konto, för kontanter är uteslutet även om det händer. Är nog vanligare när folk köper en 10k bil. Det är besväret att "städa upp" det sen ringa runt anmäla hänvisa till annonser etc etc. Det finns en det oärliga där ute och man ser tyvärr inte på någon om han är det eller ej, |
|
| Instämmer, och vill köparen inte legitimera sig har han/hon förmodligen en anledning till det... | |
| Vad anser ni om de säljare som skriver att provkörning sker med mig bakom ratten? | |
| Jag anser att de säljarna kan fortsätta köra sin bil, inget jag ödslar energi på, det finns många andra bilar. | |
|
Jag skulle fråga han om han skulle köpa ett par skor utan att prova dem som han inte kan lämna tillbaka? Svarar han nej på frågan så skulle jag fråga varför ska jag då köpa hans bil för dyra pengar som jag inte har möjligheten att prova innan? Blir det då ingen provkörning så skulle jag bara vända på klacken och gå. |
|
| Att inte få köra bilen går ju bort helt, men jag kan förstå om man inte vill släppa iväg bilen till en främmande person, dvs att ägaren vill åka med. | |
| jag har letat efter x5 e53 ett tag och 90% tycks tro att det är xdrive på 99-03 men det kom ju först på facelift ... vad skönt att få säga detta | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.