|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag kollade också på kartan och kan ansluta mig till vad flashg tidigare skrivit, dock fick jag genomsnittshastigheten till cirka 240km/h för hela sträckan. Utgår man från denna teori skulle jag gissa att det i alla fall går i över 270km/h vid några tillfällen. När det sedan gäller att pressa upp till 300km/h så förefaller det orimligt i enlighet med aceys resonemang ovan. Tittar man noga i början av videon ser man att en MC kör först, denna sänker dock tempot efter ett tag och blir omkörd av bilen och filmande MC. Lite kul att Mercedesföraren inte direkt är svår att identifiera, krävs några minuters sökande på Google så kan man våga sig på en kvalificerad gissning på vem det är. Men vad kan man egentligen förvänta sig av en person som kör på detta vis? Videon nedan tog hem förstaplatsen på Jalopniks lista "The Ten Douchiest Supercar Drivers Ever Caught On Video" ( Länk ): Länk |
|
|
Länk |
|
|
"Bilförare har plåtskydd runt köttet, mc-förare har köttskydd runt plåten". Av de 300+-snuttarna som är äkta är den nog bara ovan C63AMG som är äkta. Se hur han "rattar" på en spikrak autobahn, hur han flyger för bi en lastbil (dvs 200 km/h i fartskillnad). Att en SLS AMG skulle köra 300, dvs 200 i diff (kanske mer?) mot de andra bilarna på en "svensk skogsväg", antyder felaktig/a mätare. Vodka Drivers - antar att de hade en "dispyt" på vägen. mc-föraren förlorade. Otäckt. |
|
|
Är denna fejk också? Bara en liten C63. :) Länk |
|
|
Z, den såg inte fejk ut, men gick det i 300? Tänker man sig den framförhållningen den mc:n hade, på den svenska vägen, så tycker JAG, att de "svenska" klippen är fejk. Ruskigt att se, men roligt... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.