|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag tror att statistiken helt enkelt kollar hur många i respektive åldersgrupp som är inblandade i olika olyckor. Detta görs utan att ta hänsyn till hur många personer som har körkort i dessa olika åldersgrupper eller hur många mil de kör etc. Enligt det enkla sätt att räkna finns det två grupper som är klart överrepresenterade i olycksstatistiken - de yngsta och de äldsta! Bland de yngsta är unga män en klar riskgrupp! Mvh |
|
|
Greenberg prövotiden är bara 2 år Bilar är som whiskey, de blir bara bättre å bättre med åren www.pbase.com/kongo |
|
Tigerr |
328-Johan >> Jag har ingen BMW, men min farsa har en (525iA) och min brorsa har en (528iA).. Jag ser väl dem som "mina" eftersom jag tvättar och underhåller båda, det är jag som är här på forumet och letar svar, det är jag i familjen som har all kunskap om BMW, det är jag som blir tillfrågad när nån behöver hjälp.. *bla bla bla bla* "Men detdär kan inte vara erat barn, han är juue mörkhyad och ni båda är ljusa.. För man kan väl inte adoptera ett barn!?" Hoppas det svarade på din fråga? *en något stött "ägare"* Tigerr |
|
hehe...måste bara berätta nåt jag var med om då jag körde genom stan för ett par dar sen, det var så att jag stod och väntade för att få komma in i rondellen då det kommer en civic i hög fart in mot rondellen, det skrek tom från däcken...pga en polare har en likadan så tänkte jag att det var han så jag brännde efter. Kom ikapp så då tänkte jag vara lite uppkäftig så jag drog vad jag trodde var min kompis på insidan. Men icke..då jag kommer upp jämnsides så sitter det en 70 årig tant bakom ratten och vinkar käckt åt mej. Lite paff jag blev.. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.