|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Länk Motivera mig att inte köpa den här bilen. Mitt andra jag vill nämligen göra det. Själv tycker jag det är förnuftigt att köpa volvo xc70 :) | |
| Du har hört ryktet om att man bara lever en gång? | |
|
Ok, jag ska göra ett försök: Värdelöst med svart lack på en stor bil. Smutsen syns direkt och det tar evigheter att tvätta den... |
|
| Sikten i bakrutan i mycket usel. | |
| Ja du ser. Bättre köpa en blå volvo xc70. Men så jädra fula inredingar i de bilarna o avsaknad av körkänsla | |
|
Svårt att låta bli med så snygga bilder. Mina bilar: Länk |
|
|
Om du ändå ska köpa så köp den här.... Länk Lite mer hull hull. Men det är nästa samma som en xc70 =D |
|
| Den sista är för mycket. Jag är 47 år. På väg bli gubbe. Därav xc70 i skallen | |
|
Ja den sista ser ut som en julgran nästan med undantag från fälgarna som är vackra, men inredningen... samt killen försöker hela tiden byta bort den... nyimporterad. Däremot den första var läcker. Sen kan jag hålla med om att svarta stora bilar är jobbiga att hålla rena och stora att tvätta, men de bör ändå vara svarta tycker jag. Svarta X6 och X5 är snyggast, om än inte de mest praktiska. /Anders |
|
|
KDR676 Småkul att den var besiktad och godkänd 20130903 å sen åker man och besiktar den igen 20130911 och får föreläggande på halvljus..=) Bristtext:STRÅLKASTARE HALVLJUS (4.1) VÄNSTER INSTÄLLNING FELAKTIG/BLÄNDANDE Bedömning:2 |
|
|
Personligen hade jag nog lagt pengarna på en vassare F10/11 och nog varit minsta lika lycklig. En X6a är säkert cool (dock aldrig vacker, snygg, stilren etc) på sitt sätt men ger "pensiförlängare" lite av ett ansikte på ett annat sätt än vad andra BMWs eventuellt gör. |
|
| Kan inte annat än hålla med ovanstående. Dock tyckte jag att x6 jag länka till va ganska fet med allt hull hull. Men skulle ALDRIG köpa. Hellre en f10/f11 535 el 550. Och ska man slå på stort självklar väljer man ju F01 med m-sport! | |
|
Jag har alltid gillat X6, fin bil! Men nu när Performance-paketet finns, ser de som saknar detta helt plötsligt fjuttiga ut.. :) Like so: Länk |
|
|
Zigsauer: Om jag ska motivera till att inte köpa så ställer jag frågan till dig om du ska börja extraknäcka på fonus eller annat ftg i branschen maa att bara lysena lyfter bilen från dunklets begär:) Mvh Martin |
|
|
Jäkligt mycket pengar för en bil! Finns mycket roligt du kan göra istället, eller kanske inte.... Klart du ska köpa bilen! ;) |
|
| Köp!! | |
|
Har inte ångrat att jag köpte min. Det enda argumentet mot skulle väl vara att det ser lite trist ut med en svart bil med svart inredning. Gillar du svart så köp på en gång. Det är en underbar bil. |
|
| Ja köp för helgoland! Men håll för guds skull hårt i nycklarna och ha den gärna ståendes i garage. De är sjukt stöldbegärliga! | |
|
Hjälper inte att hålla i nycklarna! En sådan blev stulen från garageuppfarten. Ägaren sov i huset med nycklarna . På morgon Nycklarna kvar bilen borta och inte hört något på natten. |
|
|
Länk Alternativet är denna. Har lagt bud på 400 jämnt. |
|
|
Känner att jag ju måste delta i denna tråd. Förlåt alla 5-serie förare, det är en fantastisk bil på många sätt och ett förnuftigt köp (tillsammans med XC70 m.fl.) men man ser dem rätt ofta ute i trafiken. Kan inte hjälpa dig att motiveras från köp. Om du, olikt vissa andra som skrivit faktiskt tycker om designen/utstrålningen som X6 har så köp om möjligt. X6 är helt klart mer individuell och väljs väl om något från hjärtat. MVH Thomas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.