|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
bmwandreas: Jävligt skönt morr! går fruktansvärt bra! Snygg som fan oxå.. driver x? "silverbmw": Grymm bil! Det där kan inte mätas i hk det måste vara i G! =) Går nå så fruktansvärt! skulle villja haft videokameran där! och fått det på video! Lycka till med bilen! Hoppas på att få se mer av BMW TIC`s In real life! //Fredrik | |
|
Ja nu börjar den gå fint!Men saknar ca 100hk,spridarna räcker ju inte. Hehe grepens bil är ju helt livsfarlig,han laddade 2,04 på loggen när han körde.Borde vara 600hk i den nu.. Men men jag återkommer med bänkkörd motor i vår med minst 500hk annars blir jag ledsen:) MVH Andreas |
|
|
bmw-andreas: ska du sälja din M50 till förmån för S50 eller var det S52 som du skulle bygga i vinter? jag kanske är intresserad om det är ett bra pris! hör av dig om det skulle bli aktuellt. |
|
|
Har också tänkt på samma sak!! Bmw-andreas: Om du ska sälja din motor under vintern så är jag intresserad vid rätt pris!! Mvh //Hebbe |
|
|
Min motor kommer säljas i vinter komplett med allt för att monteras i E-30,sprut avgasssytem och allt. Men som sagt var,de kommer ju inte vara superbilligt,men rätt pris kommer de vara. MVH Andreas |
|
|
Hör av dig med ett pris då! |
|
|
bmw andreas.. hur jävla oärlig får man vara.. kan juh inte ens sätta ihop en motor som ska vara nyrenoverad.. det va bara o slänga hela motorn..kolvarna va felinvägda, alla ramlager hade skurit ihop. vevaxlen glappade, loppen i motorblocket var utslitna. kolvarna glappade, kolvringarna på en kolv va av,oljepumpen va ett hemmabygge.kamaxlen hade skurit i toppen. hälsningar killen som känner killen som köpte 325 bilen som inte hann köra 50 mil förrens den rasade. nu sitter det en nyrenoverad motor i den som funkar o går perfekt!! |
|
amateur |
Hur mycket hade du ungefär tänkte dig för motorn? så man vet fall man ska börja spara eller inte. är sug som fan på motorn! |
Bmwdrivernr1 |
Qvirre.....Vadå har bmw andreas sålt en dålig bil eller vad menar du???? |
|
Qvirre: Varför säger du så där?Kan inte ägarna efter mig tafflat till det?Gick så jävla fint när ja sålde den. Hmm de där låter lite mysko de,tror nog den motorn har gått med dåligt oljetryck som de låter,för lager och allt var nytt när vi plocka ihop den,ja fick hjälp av en kompis då,för då kunde ja inte mycket om bilar,de var ju 3 år sen tror ja. Men tur du fick tag på en ny motor då... MVH Andreas |
|
|
kanske va hård..... men man blir ju förbannad när kompisar blir lurade, och bmwbilarna får ju dåligt rykte hemma i trakterna. bilen skulle ju bara gått 500 mil sen du renoverade den sa den förra ägaren och han använde dej som försäljarargument. men du kan ju ha rätt han kan ju ha pillat på den efter dej i så fall får jag be om ursäkt. |
|
|
Hej.......... Andreas........... Tänker du bygga på en M3 sexa i vinter??? I sådanafall ska vi kanske höras av då jag och en kille till troligen ska bygga en varsin. Tänkte att det kanske skulle gå att få lite bättre priser om man är fler och köper kolvar stakar specialdelar osv. //Jesper |
|
|
Jesper: Ja de lär väl bli en sån motor,vi får ta och höras nån dag! Vi ses väl på nån tävling Men min motor funkar fan skitfint nu..men blir ju mer mos med 3lit! MVH Andreas |
|
| Bmw-andreas.... hur mycket har du svarvat kolvarna? | |
|
dom är svarvade ca 3mm men de är för mycket,max 2mm |
|
|
BMW-Andreas: var det din 325:a som va med i bilsport nu? 323iM |
|
| Visst var det lillärtans som var med i senaste numret! | |
|
heh.. varför ska du sälja motorn? 323iM |
|
| bäckis: såg en film på nätet som jag tror att va din bil, när du körde mot en pontiac eller nåt. d var nästan hårresande! | |
|
sethro: Vart fanns den å ladda ner? Bäckis: Har du din 9.50@246.8km/h repa på video?? isf. ska du lägag ut den på eran sida? //Fredrik |
|
| Har den både på mini-DV och VHS och den ska ut, men webbisen är inte så snabb. Jag kör mot en Pontiac på den film som finns på Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.