|
Sida 9 av 9
|
|
|---|---|
|
Charmen men att kunna speca bilen själv vid nyköp gäller väl alla bilar. Inte direkt unikt för Porsche. Men jag håller med om att olika värderar olika utrustning olika. |
|
|
Macan GTS Tillval: Metallic, Backkamera inklusive ParkAssist, Dragkrok, elektriskt manövrerad, Takreling i aluminium, Luftfjädring, Aluminiumfälgar 21-tums 911 Turbo Design, Ljuskomfortpaket, Sätesvärme fram, Rattvärme, Golvmattor, Parkeringsvärmare och Connect. Mycket annat trevlig är som sagt standardutrustning. Brutto 840400:- - 5% rabatt? 800000:- MVH Christofer |
|
|
Fast bilen har ju faktiskt parkeringsensorer runt om och navin ingår väl numera ihop med LED PDLS har jag för mig så det bör finnas också på denna..Avsaknad av rails är väl mest en smaksak och om man har behov av takräcke, vissa gillar det, andra inte. Fälgarna tycker jag är väldigt snygga på denna jämfört med standardhjulen och fälgar är oftast väldigt dyrt på Porsche. |
|
| Går det att få 5% på en ny GTS? När jag kollade i veckan i Malmö var det listpris som gällde pga efterfrågan. | |
|
Missade om parkeringssensorerna, sorry. Navi är inte standard. Det som för var tillvalet Pcm är standard men navi kostar extra. Bilen blir säkert såld, men för mig skulle den sakna för många viktiga tillval. Fint specad GTS ovan. Har själv inte backkamera men det har klagats en del kring kvaliteten på den på andra forum. Connect vet jag inte hur det är med nya Pcm versionen men när jag beställde sa tom säljarna att det inte var något att ha. 21" är snygga men 20 k dyrare än t ex 20" spyder RS eller andra 20" som är riktigt snygga med. Personligen skulle jag lägga de 20k på annat som t ex helläder eller anat skoj. Men det är ju en högst personlig åsikt. Kan Även tycka att GTS blir lite konstig utan GTS inredningen med färgade sömmar, bälten mm. Det är liksom en del av grejen med modellen. Men det är ju Även det en smaksak |
|
|
20" är standardutrustning på GTS, 21" kostar 6800:- eller 11300:- extra beroende på vad man vill har för typ. MVH Christofer |
|
| Då är det ju en annan sak. Till S kostar spyder RS 26' och 21" ca 45' | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.