AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.113

NEON

Sida 1 av 2
la
43
lavajas
518g BioGas -96
Någon som vet någon bra firma som säljer neon rör,,, som kan användas till diverse bilprojekt,,,, även UV ljus är intressant,,,,

lavajas
markus00
www.danmobility.se
säljer ju sådant men jag har tyvärr ingen personlig erfarenhet av dom.
cl
185
clyzzon
330i Touring -03
Hejsan lavajas!
Det finns en himla massa prylar på denna sida, men den är dock inte svensk, men ja har beställt där ifrån och det var inga problem.

Länk

Mvh Johan
mi
422
mickqe
Bmw 330D -2008
Bmw 325IA Cab -92
Ford Mustang mach 1 -1970
Bmw M3 e46 smg cab -02
jag avråder dig att köpa ifrån www.danmobility.se.. finns bara billigt skräp där...Utan kvalité
Fi
240
Fidde766
328iC -95 "speciale"
Länk säljer sådant.

//Fidde
Hi
141
Hinkas
318I -00
Var det bra kvalité på grejjerna från Länk eller? Var det lätt att montera? Vad var blev frakten?

Har ju precis fått spoilrarna och kjolarna, så det vore ju förträffligt om jag kunde få dit lite neon ljus också =).
E30poppe
Vad ska man me Neon rör till.... Ser bedrövligt ut...

BMW,BRUDAR,BÄRS Å HÅRDROCK... Vad annars???
sh
820
shu!
525i -91
Den sekund då neonljus åker på så har man fått en riktigt turk rejjser.

// Giv en olle! å gär`n rivar!
la
43
lavajas
518g BioGas -96
E30poppe & Shu! : Nu var det ju namnet på återförsäljare av dessa produkter jag ville ha reda på,, era personliga uppfattningar om neon på/i bilar är rätt så ointressant för mej,, så varför skriva sådana inlägg?
tacksam för svar....

lavajas
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
lavajas: Helt rätt!

roadZter
Hi
141
Hinkas
318I -00
Håller fullständigt med.

Men jag ställde en fråga förut. Var dom bra dom där streetglow? Bra kvalité och sådär?
Magnus Järhög
Fattar inte ni Neon Blöj Raggare att det är töntigt med neon under bilen? Att sätta det på en BMW är ett helgerån. Köp en blöjraggarvolvo istället on ni är svaga för den typen av påhäng på era bilar. Skärp er för h....te.
Magnus; Det skulle se jävligt töntigt på en 318 men inte på t.ex ett "Styling objekt" eller andra hottade bilar.

/Manray/
Magnus Järhög
Manray. jag har inget emot styling eller "hotta" till bilen lite om du tror det. Med tanke på M, Alpina, Hartge, Schnitzer etc är dom jävligt råa och fräcka. Men Neonrör under bilen???? Vill du ha det på din 530iM? Gå till din BMW handlare och fråga om dom har Neonrör, se hur dom reagerar.
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Manray: Köper du neonrör till din E39'a så köper jag till min! ;)

Magnus Järhög: Låt dem som vill styla med neon göra det, jag tror knappast att din personliga åsikt kommer att ändra uppfattningen om vad som är snyggt eller passande på en BMW hos dom som vill ha neon. Själv har jag en helt ren bil, men jag tycker det är viktigast att var och en är nöjd med sin bil - stylad eller ej.

roadZter
Magnus Järhög
OK. jag ger mig, du har rätt. var och en gör som dom vill med sina bilar.

Magnus
Bara att instämma för mig också då! ;)
DanneZeta; du får skaffa först! :D

/Manray/
Kan nån säga mig va de e som är så töntigt me neon??? är ju coolt å ha de lysande under bilen....
Helt OK på mässor och utställningar dvs på passande bilar och d:o miljö.
Men i trafiken får det lätt folk att stirra på objektet och i samband med detta köra in i parkerade bilar, cyklister, trafikskyltar osv. Inte bra, rätt basic igentligen eller hur?
Av den anledningen är det förbjudet, men det gör väl bara att det blir ännu häftigare...?

FP
Hi
141
Hinkas
318I -00
Vem har sagt att man kommer att använda det när man kör? Som sagt var, det är en trafikfara. Men är man på en träff, eller bara står parkerad med "raggar" polarna är det väl fränt att ha det lysande under bilen.

Jag tycker helt änkelt att det är lysande :). Jag har funderat på att skaffa det till min, eftersom jag har full styling och ska köpa feta fälgar, då kanske det blir nån styling träff, och då vore det kanske kul att SKINA lite :). Det är ju ingen som missar ens bil då IAF.
la
43
lavajas
518g BioGas -96
Håller med Hinkas,,, en annan fråga är väl HUR förbjudet det är,,, säkert lika förbjudet som att åka med dimmljus i kombination med halvljus,,, och det gör ju en hel drös,,, av den anledningen att dom tycker det ger bilen en schysstare look,,, vad skulle de annars finnas för skäl.. nu vet jag ju inte vad folk tycker om Dimmljus/halvljus frågan , men kan tänka mej att de flesta på något konstigt vänster ser det som mer "laglig" än neon under bilen..
Mvh

lavajas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.