AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.491

BMWPower Träff (Drottningholm) Snart? :-/

Sida 1 av 2
Tjena!

Nu såhär på "sommarkanten" så tycker jag det vore perfekt att ha en Power-Träff i Sthlm igen! De flesta av oss har börjar jobba/plugga igen "som vanligt" och vi kanske kan avsätta en kväll till en träff. Lite trevligt umgänge, filmning, se vad vi har gjort med bilarna sen sist etc! Vore kul om ni kunde komma med förslag på vilken dag/kväll vi kan ha en träff. Förslagsvis på en Onsdag (Som vi brukar) =) Det brukar ju vara mest folk då och det e ju alltid trevligt! :-D Skriv gärna vad ni tycker!

Mvh Tobias
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Tja Tobbe!

Såg dig igår kväll när du svängde av mot OK/Shell...Beemern börjar se bra fet ut nu!!
Ang. träffen så vad sägs om nästa Onsdag 28/8 alt 4/9. Sen har vi ju Kinnekulle den 7/9 *längtar*

M V H
Stephan

Länk
Hihi! =) Jaså! Ja du, jag halv sov faktiskt på hela 276:an =) Vet att man vaknar mer om man varvar friskt men jag orkade inte. Om detta nu var kl 2.00 på morgonen =) Men svängde av mot OK/Shell... hmmm =) Gjorde jag det hehe. Nästa Onsdag låter bara fint tycker jag!

Mvh Tobbe
Onsdag 28/8 låter fint.

//Martin
Kul att vi får med oss nytt folk! =) Välkommen MNS_M3! =)
Dino
Tjaa , det var ett tag sen jag dyker nog också upp fast utan min Beemer , då den är fortfarande på verkstan , åker nog med brudens bil hoppas att ni inte blir sura då det inte är nån Bmw ;) .

M-MotorSport
Nädå! =) Du funka nog bara finfint! =) Men du får ställa bilen ngn annan stans! =) *hihi* Ska bli kul att ses igen!

Mvh Tobbe
Richie L
Härligt initiativ Tobbe!
Jag dyker upp i min "nya" 535:a ;)
Röstar för onsdag 28/8

Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet!
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Fint! Jag cyklar dit..

Tobbe>> Jag har en ny dyr hobby. Fast bara i inköp, sedan sparar man in det jämfört med utlägg för bensin, reparationer och försäkring...

Film hos mig på fredag?
markus00
Nu är det kanske jag som är dum men det står ju Drottningholm på rubriken och STHL i inlägget eller har jag fel??
vilket är det som gäller??
Hihi! =) Förlåt om jag inte va tydlig... E så va att de vanliga folket kommer! =) Såhär e det... Vi brukar träffas vid den första parkeringen vid Drottningholm Slott precis bron efter brostugan! Vi brukar väl komma dit från kl. 17.30 till kl. 18.30 och sedan drar vi till Brois och har kul. Bäst är alltid om vi får med oss några digital-kameror och DV-kameror! Jag skriver ett nytt inlägg om detta när vi har fått intresse får några till! =)

Kjelle> Visst kan vi se film på fredag eller i helgen! =) Måste se din M3 också! Ringer runt fredag, eller kanske kommer förbi ikväll då jag ska till min bror! =)

Mvh Tobbe

P,S Schysst att du hittade tillbaks till en E34 Richie! =)
fo
242
foo
328iC '96
ojoj här händer det saker. Är bort över semestern och när man kommer tillbaka har Richie ny bil och Kjelle har skaffat en mindre ;)

Skall försöka komma förbi den 28:e jag med ;)

/foo
Fortfarande utan backspeglar ;(
Steffe
Vad händer på Kinnekulle 7/9? Jag vet vad som händer där den 1/9 och den 28/9.
www.bmwsc.com
Jag är med på träff vid brostugan, kan vi spika 28:e ?? klockan 18 ?? jag är där.... MVH

Philip
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Steffe,

Bilsport har "En dag på racerbanan"

Länk
Ko
663
Koffe
320iC -93
Ska lämna in bilen den 27:e, men blir den klar dyker jag lätt upp... Har inte varit ute och kört på nästan en månad, å abstinensen börjar bli grym! =)

//Koffe
Richie L
Foo

Ja här går det undan. 3:e bmw´n för i år. Ska
slita denna bruksbil ett längre tag hade
jag tänkt. Finns ju inget på den som nån vill
själa så det känns skönt att ratta en gammal
"80-talare"

Tobbe

Jo slumpen gjorde att det vart en e34. Skönt att
man fortfarande kör bmw. Riktigt kul och rivig
bil faktiskt med lika bra komfort som min förra
så ja är mkt nöjd.

Ska bli kul att se vad ni andra har hittat på
med era bilar.

Koffe

Är det din dämparfästen som spökar eller vad är
problemet?

Richie L
Tobbe

Menade ju lika bra komfort som i den förförra
såklart. (540) Lite bätte faktiskt när jag tänker
efter, rullar ju "bara" på 15 tummare nu.

Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
Har jag tid så kommer jag oxå, fast denna gång i E46 isf E38.
Hade varit skoj att träfaf er övriga igen men jag kan tyvärr inte komma, ska till tatuerarn och bli fin :)

www.malte-racing.com
träfaf...vad är det? träffa skulle det ju stå! :D

www.malte-racing.com
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.