|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
BMW Kungen |
Jag var och tittade på en 750 för ett par år sedan, tror det var en 90 eller 91. Mätan stod på 18500, men hade väldigt utslita pedaler och blästrade glas. kollade upp den och då hade den gått 61 000 på en service några år tidigade i tyskland. Den såg rätt bra ut ända. Mvh /// Kungen |
| Min 320i -86 är snart uppe i 32.000 men den går som en klocka trota att den är lite lätt trimmad. | |
|
BMW Kungen: va många bilar du äger. ;) Mvh/Soki |
|
|
Soki: & BMW Kungen: Men det var en konstig mix 4 bilar och 2 kadaver! ;-) |
|
|
18100 mil jag är andra ägaren sedan 2300 mil bilen är i felfritt org skick kör tom med orginal dämpare orginal broms skivor orginal avgas system.det enda som är bytt är silent blocken. bränsle pumpen. fram rutan och nu senast hardy skivan och stöd lagret.finns inte en rost fläck och felfri lackering(lite matt )mkt billig bil att äga(hitintills är det kanske bäst att tillägga) 318is m40 motorn(tysta ventiler trot eller ej)tar ingen olja (iaf inte mellan mina byten men dom är det bara 5-600 mil mellan iofs) |
|
|
31600 mil på en 91:as 316i e36, känns bra i motor, drivlina och övrigt. inredningen är nästan som ny, dock ett litet nöthål på förarsätet, men det är sånt man får förvänta sig!!! Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Min 525-88 gick 28000 mil innan toppen sprack. Pajo |
|
|
Piluttapajo: Sprack den av naturligt mångårigt slitage eller var det hårdkörning? |
|
|
Mina bilar har också rullat en del. 750:n har gått dryht 31000 mil och M535:an slår snart på 30 000. Men servas de rätt och regelbundet så kan de gå hur långt som helst. Pratade med en hade en 750 E32, och den hade gått runt 64000 mil! BMW ska skötas som barn! *ler* |
|
|
Min har gått ca 31000 mil och går ej längre. Måste byta delar. Men jag kan ha fel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.