|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Jompa |
Ville bara varna lite. Tydligen så har det vart någon och titttat på bilen som var intreserad av att köpa den för att laga den. Kanske inte så kul att köpa den i tron om att man köper en krockfri bil. Det var en Z3 2,8 roadster -99, mörk grön solid (typ brittich racing green), beige skinklädsel, M-stolar, M-ratt, M-chassie, Hardtop-förbered, Automat, AC, Dubbla airbag, utökad skinnklädsel, stora ljudpaketet utan subwofer (6st högtalare), ädel-träinredning, beige cab, cromline interiör. m.m. |
|
Önskar påminna om att vid eventuellt insomnande vid ratten nämn inget om detta åt försäkringsbolaget, utan veja för nått djur eller liknande om du vill få ut nått på allrisken=) Och tro mig: om du en gång somnat å därigenom gjort otrevliga saker åt din bumse gör du inte om d.. SKRÄCKEN finns för evigt! Bemari Bilen före bruden..!!! |
|
|
Precis som Jonny sa: Använd bilbältet!!! Är man så pass dum att man åker omkring utan bälte så borde man inte åka runt alls. Jag förstår inte varför så många struntar i bältet. Det räddar ju liv och är inte krångligt och obehagligt. Jag använder alltid bältet, och jag hoppas att även ni andra här på forumet gör det, så att vi kan fortsätta att bedriva trevliga och intressanta diskussioner här på detta forum i en lång tid framöver. /Jocke |
|
Jompa |
Hej på er! Tyvärr så kommer jag att inte köra BMW framöver. Utan det blev en Nissan 200sx -99 istället. Men vem vet vad det blir i framtiden. Hälsningar Jonny |
|
:( ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
Jompa |
Nästa vecka kommer bilen. Nu kommer ni nog tro att jag är helt pantad i kolan. Men faktum är att jag köpt bilen helt osedd. Jag har inte ens suttit än mindre provkört den nya modellen av 200sx någon gång i mitt liv. Hälsningar Jonny |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.