|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Stephan735i: Har sett den, lite långt ner till München bara. Hämtade en X5:a där för några år sen och det var en tågresa utan dess like. Braxen: Kan inte hitta nån koppling mellan EBC och Ultimate cars. UC verkar va ett välmående bolag med 2 svenskar i styrelsen. Visar ok omsättning men inga marginaler. Bra referenser verkar dom ha också. Han som stog bakom EBC har satt sitt bolag i KK i april iår. |
|
|
Då lockar ju en tripp till Rom mer: Länk |
|
|
Långt till München? Man flyger ju ner för någon tusenlapp eller två, och sedan kör man självklart bilen hem - det är ju det som är KUL! Tåg????? München är ca 170 mil, var nyligen själv där nere och köpte en M5 E39. Bayern är sjuuuuukt vackert så här års - tänk dig grönskan i Sverige och dubbla det, kvinnorna vackra och ölet underbart! |
|
|
Hittar man inte billiga flygbiljetter till München så kolla till Frankfurt. Ta sedan en hyrbil dit du ska och lämna på orten där bilen står. ___ //Ulf |
|
|
Flyg efter jobbet till Berlin, sen nattåg ner, köp bil på morgonen, hemma till kvällen! Så hämtar man bil billigt! |
|
|
Om du är intresserad av den svarta touringen i Rom så be om mer foto, speciellt vänster kudde till förarstolen. Är den sliten så säger det ganska mycket om hur resten av bilen är.... Sedan hade jag även försökt att ha minst två backup bilar om den första inte är i bra skick. Italien import är ett lotteri:) Den första jag själv kollade på i Milano var riktigt risig, skinnet var som mocka i merparten av bilen. Lycka till! Mvh. Richard |
|
|
Krigge: Norweigan har enkelbiljett Gbg-München för 680kr tyvärr först i 3/9. Från Arlanda kan man åka denna månad för 849kr till München. Dock är det ännu billigare Gbg-Rom, för åker du på söndag kostar det 449kr! Men det blir ju lite högre bensinräkning än från München. Den tyska en ägarsbilen känns bra mycket säkrare än både den svenska 19ägares och den Italienska. Men kolla Touringen är den bra är det ett fynd! Mvh Stephan |
|
|
Fast det är klart - om man avskyr att flyga så blir det en lång resa med tåg. Inget konstigt att inte vilja flyga i så fall, det är många som känner så. Dennis Bergkamp vägrade väl att flyga på Arsenals bortamatcher t ex? Själv flög jag till Frankfurt som Programmer sa, och tog tåget vidare. Tog 9 timmar från dörr till dörr och kostade 1260 kr med alla biljetter (buss/pendel/buss/flyg/buss/tåg/tåg), inklusive en returresa pga att jag åkte för långt med tåget och var tvungen att ta tåget tillbaks. Snygga tjejer på tåget till Würth, så det gjorde inget med en extra tågresa! Om alla tyskor är lika snygga och trevliga som hon så borde man ju flytta till Tyskland! :) |
|
|
Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.