|
Sida 3 av 8
|
|
|---|---|
Verdi |
Länk Will xDrive come with electric or hydraulic steering? Previously (as in the E9x and F10 models), BMW couldn't fit both xDrive and an electric steering rack due to packaging issues. They've now solved this, so xDrive models will have EPS (electric steering) as well. |
|
Någon som vet när de större dieslarna kommer 330d, 330xd, 335xd? |
|
|
Är det någon som vet om kampanjen på xDrive även innefattar GTn? Känns lite snopet eftersom jag beställt min men väntar fortfarande på att de ska bygga bilen. Gäller det inte GTn så spelar det ingen roll. |
|
|
Gäller GT:n också ! Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
| Gäller även GT. Beställde förra veckan. Leverans 1:a veckan i dec. :) | |
|
Ceedjay det var värst. Jag har fått veta att jag kanske inte får min bil före nyår!!!! Beställde i slutet av juli. Fick ett bra mellanpris men nu verkar man ju få vänta. Snopet med xDrive som jag betalar 20 000 för :( |
|
| Strömming, jag vale en bilfirma som hade en redan beställd bil och ändrade den specen som jag vill ha den. Annars hade den kommit i Februari. | |
|
Idag har jag kollat med handlaren igen. Bilen är tillverkad. Leverans vecka 43 eller 42 med lite flyt. Jag beställde i mitten av juli. Strömming: Undrar varför din blir så sen? Har du valt automat? "BMW six appeal" |
|
|
Bood: Ja det har jag. Tar leveransen längre tid om man valt automat? Tydligen är GTn otroligt populär så BMW hinner inte med de beställningar som görs. Men ska man behöva vänta i 5 och 1/2 månad på bilen? 3 kan jag ta men drygt 5!!! |
|
|
Strömming: Min är manuell så det är förmodligen det som skiljer. X3an väntade jag på i 6 månader. Då beställde jag ändå den innan den ens visats. "BMW six appeal" |
|
|
Så automat gör leveransen så mycket längre?? Bood: fick du någon kompensation av återförsäljaren när du fick vänta så länge? |
|
|
Nä. Jag fick det beskedet redan när jag beställde X3an. Bilen levererades exakt den veckan som sagts 6 månader tidigare. Hur ofta händer det? Jag tror att de som beställde lite senare fick vänta 9-10 månader. Handlaren var inte heller glad. "Kunderna går ju någon annanstans." I ditt fall verkar det vara automaten som gör att det dröjer eftersom vi annars borde få leverans ungefär samtidigt. Men jag har inte fått min ännu och allt kan hända. I morgon släpper jag iväg 325an till sin nya ägare. Suck. Den kommer att saknas. Tur att man har något nytt att se fram emot. "BMW six appeal" |
|
| bood: kolla din powerpost. | |
|
Ta-Da! Här är den. Vi ska hämta den imorgon. Det hela gick lite snabbare på slutet än vad det var sagt. Inte mig emot :) Länk Länk Länk "BMW six appeal" |
|
|
Riktigt snygg! :) When Batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
GRATTIS!!!! Man blir inte lite avis.......:) |
|
| Grattis! Få känslor som slår att hämta ut en ny bil. Än roligare när det är en ny modell. | |
|
Hej! Hur är erfarenheterna från er som fått era F34? Är väldigt sugen på nya GTn, samtidigt som en F11 också lockar.. Mvh |
|
| upp med en recension av bilen nu :D | |
| Jag är nyfiken som tusan på skillnaden mellan olika vinterdäck på GTn. Körde en med Hakka 8 RFT för en tid sedan och det var nästan outhärdligt vad de däcken bullrade... Är det RFT som orsakar det? Kör Hakka 7 själ utan RFT och de går relativt tyst. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.