|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| Snygg cab! Tror dock ej den har dubbelturbo, men väl en twin-scroll turbo.. :) | |
| Tack för det.Har nog inte läst på riktigt än,men den går riktigt bra. | |
|
Min 4-serie cab skulle ha byggts förra veckan, nu är den försenad 3-4 veckor, tillsammasn med 3 andra bilar som skulle ha individual klädsel. lite surt. Måste hitta nån stans att klaga lite, och denna tråd får vare sig ni vill eller inte lyssna ;) |
|
| jag har nu fått min beställda 435:a och igår monterades mppk som ger 340hk. kan bara säga att hela paketet är mycket bra och supernöjd! | |
|
Hej Alla! Jaha, nu blev det min andra BMW cab :-) Blev en 435i M-Sport Alpine White med Leder Dakota/korallrot/akzent Schwa (LCL5) Valde denna config: S544A Cruise control with brake function S258A Tire with run-flat functionality S2NHA M Sport brakes S2PLA BMW LA wheel M Double Spoke 442 S2TBA Sport automatic transmission S322A Comfort access P337A M Sports package S387A Wind deflector S3AGA Reversing camera S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S465A Through-loading system S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4ADA Interior trim strips, alu, brushed, fine S4AEA Armrest front, retractable S4DLA Accent strips, black, high-gloss S4NHA Nackenwärmer S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S534A Automatic air conditioning S552A Adaptive LED headlight S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency call S6AEA TeleServices S6AKA ConnectedDrive Services S6AMA Real Time Traffic Information S6ANA Concierge service S6APA Remote Services S6NSA Convenience telephony with extended smartphone connectivity S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S845A Acoustic belt warning S850A l Export tank filling S9AAA Outer skin protection |
|
| läste lite tidigare i tråden att någon hade fått runt 12% rabatt "rakt över". har hört att det är vanligt att man får runt 10% rabatt på priset när man beställer en egenkonfigurerad bil, stämmer detta? | |
|
Att det skulle vara vanligt med 10% tror inte jag, inte utan någon slags företagsavtal. Att någon kan få det såklart är inte så konstigt men vanligt tror jag är mellan 6-8%. Långt ifrån alla är några mästare på att pruta. |
|
| kanske beror lite på hur mycket man lägger ner på utrustningen. har svårt att tänka mig att de har lust att ge ut några drömrabatter till de som inte lägger ner några större summor på utrustning... | |
| Om du är medlem i BMW Club Schweden får du 8% rabatt på bilar, och 10%+ på reservdelar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.