|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
| Yes 520dn rullar i trakterna runt Lund sedan i höstas... Köpte mig en gammal 316d som jag rullat i nu ett tag (efter att haft både en Passat -10 och A4 -09) imellan. :) tanken var att köpa en X5a att åka i då jag bor på landet och tycker det är gött att bara kunna bosa framåt. Men åka cab på sommaren är ju förbannat gött så jag har lite beslutsångest kan man säga :) | |
|
Länk Äntligen har jag funnit drömspecen på min 4'er!!! :) |
|
| Inte illa Nikeman. Vad blir det för motor? | |
|
Ser bra ut! gick på samma fälgar jag med! |
|
|
Ja just nu känns det spontant som att man inte ens behöver byta fälgar. Det lovar jag dock inte för det har ju hänt att man ångrat sig förut ;) Den stora frågan är hurpass nästa köpare tycker om röd bil med brun klädsel eller inte... Eller om det bara är jag i världen som gillar kombinationen. Individual is the shit :) |
|
| En riktigt vass räcer. 420d :) | |
|
Tittar du i min billista till vänster <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<----------- så förstår du varför. Har mest varit dieselar i mitt garage. Mest pga att jag åker 2500-3000 mil per år och dessutom har tillgång till lite billigare bränsle. |
|
| Såg en sån kombo på BMW i Solna idag! Ser bra ut! | |
| Jasså?!? Finns den på nätet?? | |
|
Kikade lite snabbt... Hittade en med Venetobeige.. är det den du tänker på? Min bruna jag valt är ju mer brun... "Golden Brown" Merinoläder. Svårt!! |
|
| Aha, roligt! Jag visste inte att det var golden du hade fastnat för, roligt. Det gjorde jag med, fast med med gråmet utsida! Plus tillhörande instrumentbräda i skinn.. Ska bli spännande att se när den kommer. Men några veckor kvar eftersom produktion är planerad till v20.. | |
| JoAx: Har du också valt Golden Brown alltså? Skitsnyggt! Är fortfarande tveksam till kombinationen Melbourneröd och Golden Brown.... Vit med Golden blir asläckert. Estoril med Golden skulle också bli klockrent! Men jag vill ha röd bil! hmm.. Ajja har ju typ två veckor på mig att ändra mig ;) | |
|
NikeMan: japp, golden brown med mineralgrå utsida blev mitt val, Estoril är säkert snyggt, men kändes inte rätt för mig. Vit blir bra, synd att m-pkt begränsar antalet färger. Länk Länk bra tjänst f.ö, fildirekt. |
|
|
Fildirekt är kalas. Enkelt. Reklamfritt. En kompis som driver sajten :) Anyway. Fan så läckert!! :) Men du har hittat vyer som jag inte funnit... Hur har du hittat dom? Jag kan bara snurra runt bilen. Inte kika snett ovanifrån som du! |
|
| Tackar! Ja ser verkligen framemot lev.. BMW.de har en lite bättre konfigurator. Prova där, men när man tar golden Brown vill den ta bort msport paketet. Se till att ändra manuellt till svart eller pärlglans accentlist så får de båda vara kvar. | |
|
så NikeMan, blev det rött? i en annan notering, har några vänner som kolalr på 4-serie grand cupe och enligt dem blir en gC builligare än en motsvarande 3-GT? verkar oväntat om duy frågar mig, de hade specat några 428 GC. |
|
|
JA DÅ BIDDE DET EN BMW 428 CAB PÅ GÅRDEN. HÄRLIG BIL MED GRYMT HÄRLIG MOTOR OCH SPORTAUTOMAT.... BLEV EN SPORT MED 19 TUMS HJUL OCH MYCKET MYCKET MERA.KAN REKOMENDERA ATT TA DOM NYA ADAPTIVA LED-STRÅLKASTARNA,SUPER LYSE. |
|
|
Flower, låter toppen! Jaså så led är så bra alltså? Kul att höra, jag är ju sugen på att få se lite bilder från din cab! |
|
|
Ja jag kan verkligen rekomendera dom.Dom sköter allt själv,alla 4 halvljusen lyser samtidigt och när man möter en bil så vinklar han ut heljuset i skogen på höger sida samtidigt som halvljuset är tänt så dom man möter inte blir bländade.Tyckte xenonljus var bra men det här är mycket bättre. Kan inte bifoga en bild,vet inte hur man gör. Bilen finns på garaget.org,sök på bmw 328 cab. |
|
| Uppps. Menade 428 cab,man lever kvar i det gammla.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.