|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Bra pris. Bilen va riktigt fin med kanon utr. Hade köpten av dig direkt om det hade varit en bensinare. Grattis! | |
| Tack :) | |
| Hur gammal var din bil Amli? Många spekulanter? Jag tänkte försöka med en annons på min men vet inte riktigt var jag ska lägga priset. Min 30d är tillverkad november -08 och har rullat 15´ mil, har det mesta i utr dock inte drag - vilket jag vet är en nackdel då många vill ha det på X5. Var ska man lägga priset för att få folk intresserade?? | |
|
Min bil var en MY07. Ja, det var många spekulanter. Sedan märktes det att det var många som bara ringde för att. En del skambud osv, bl a ett byte med en S-Max. INTE så intresserad av det bytet.... Men det var inga som helst problem att bli av med den. Jag tror det som var skillnaden på min och de flesta andra var att den var väldigt välutrustad, vilket inte är så vanligt för en svensksåld tror jag. Det bästa tror jag är att kolla vad andra liknande ligger för på Blocket. Jag la mig lite högre dock och tänkte att dom får hellre pruta mer, men det gick bra ändå. |
|
|
Dina nya bil är en diamant Amli. WGN: Testa 249' |
|
| utrusningen är tyvärr värd extremt lite i sig. Det man får är fler spekulanter. Inte mycket högre pris. Milen är det mest avgörande och efter 3-4 år blir åren även det som drar ned. E70 är ett riktigt kap just nu. Underbar bil till lågt pris begagnat! | |
| Givetvis antydde jag inte att den var skruvad. Bara att det är mycket ovanligt med under 10K med en 2007a. Med utrustningen lär ju bilen kostat 700K+ i nypris med 10% rabatt och såld för 260K. typ minst 60 SEK milen i värdeminskning. Förstår att den såldes snabbt. Bra utrustad och lågt pris. Den var ett bra köp! | |
| Amli: Är det din förra X5a som är ute igen? Länk | |
| Hur ställer ni er till 200´ för en E70 i bra skick tillverkad 2008-10, 17000mil, komfortstolar, panorama, navi, och sportpaket? Mycket/lite? | |
|
WGN, för 200 tkr borde du sälja den lätt om den är i bra skick och allt är i sin ordning. Med lite flyt så kanske 10% till men inbillar mig att milen skrämmer bort en del spekulanter. Jag har nu själv en 30 SD m-sport tillv aug 08 men i trafik första gången sept -09 och med extremt bra utrustning och knappt 11.500 mil och den tänker jag lägga ut för 329 tkr. X5-or i dessa prisklasser går iväg rätt snabbt nu har jag sett och hört. /Anders |
|
| Anders: Den är i mycket bra skick och allt är i sin ordning. Du tycker alltså det är för lite med 200 då? Jag tycker det är svårt att hitta seriösa köpare. Det känns som att det är dags att sälja nu med tanke på milen. | |
|
WGN, det som kan vara "problemet" är väl isåfall som jag skrev milen, som kanske skrämmer en del. Prova med 229 tkr så ser du om du får någon respons tycker jag. /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.