AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
9.660

Feedback X5 annons

Sida 1 av 2
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Jag ska nu sälja min bil då min nya är på ingång. Kom gärna med lite feedback på min annons. Är det något ni tycker inte ser bra ut, något som bör stå etc.

Länk
pe
250
pettran
Tesla Model 3 AWD Long Range -20
Jag tycker den ser bra ut. Om priset är rätt ska nog inte vara några problem att få den såld.

Några mindre viktiga smådetaljer:
1. Du blandar små och stora bokstäver.
2. Bilderna hade blivit bättre med en mer neutral bakgrund som inte distraherar. Kolla på hur seriösa bilhandlare fotograferar sina bilar.
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Klockren annons på en klockren bil. Men 279' kan va lite svårt att få ut iaf här i söder.
Jag sålde min x5 35d -08 med 9' mil i höstas för 280'.
Men marknaden kanske är annorlunda uppe vid nordpolen.
Mvh
Mycket trevlig utr.. Tror du ligger rätt bra i pris, möjligtvis 270' ha is i magen. Köparen finns redan där, men avvaktar.
Sålde min x5 35d -08 med 15' mil i höstas för 265'.
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Pettran, tack för bra input! Jag ser att jag har missat stora bokstäver på vissa. Slarv... Håller med om att en neutral bakgrund är att föredra men jag har tyvärr inte möjlighet att fota bilen i en hall. Men det hade kanske varit bättre om jag åkt t ex till ett industriområde och fotat mot en blank vägg...

Marin, tack. Det finns såklart en viss prutmån på det priset.

Vinyl, tack.

Grejen är att jag har beställt en ny bil som är på ingång och fått ett inbytespris på min X5 som jag egentligen är nöjd med. Jag provade att lägga ut den idag för att kolla om jag kan få sålt den för lite mer. Får jag inte sålt den är det mao inte hela världen. Som jag ser det är det skönt att bara kunna byta vid inlämnandet då jag bara har en bil. Men kan jag få några tusen mer så är det förstås inte fel :)
pe
250
pettran
Lycka till med försäljningen! :-)

Vad har du beställt för bil?
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Tack. Jag har beställt en Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro.
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Jag hade en A6 2,0 TDi i höstas/vintras, snuskigt fin bil. Mycket sportigare än F10
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Ja, den överraskade mig positivt. Gick bättre och var finare att köra än jag trott. Valde just mellan den och en F11. Men den främsta anledningen till att det blev en A6 var det bättre utrymmet som jag behöver.
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Annonsen är felfri. Om bilen inte säljs beror det på andra faktorer.

-------
//Lövet
Skriv gärna om skambuden du får och alla byten fast man skriver att man inte vill byta. Alltid lika kul
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Jag trodde att det skulle vara lite trögt men jag har hittills blivit helt nedringd... Lägsta budet jag fått är 220k... Jag har inte fått några förslag om byten men jag skrivit att det inte är av intresse.

Jag fick nu reda på att min bil är klar för leverans redan på onsdag så det blir nog att jag bara byter in den.
Bm
25
Bmwwannabee
520d Xdrive Touring M-Sport -15
323ti -97
M3 E30 -87
M3 E46 -02
VW Bubbla cab -72
Vad fick du i inbyte då?
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Inbytespris 250' +-10' gissar jag.
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Stämmer mycket bra, Marin. 249.
hy
631
hybris
1-serie M Coupé (2012) - Såld
X5 3.0d (E70) - såld
Tesla model S P85+
En 2007 och bara kört 8000 mil... Otroligt. ;-)
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
hybris, försöker du antyda på något eller funderar på bilens historik så säg. Annars betackar jag mig för dina dolda egna slutsatser.
pe
250
pettran
Amli -> Jag tror inte hybris antyder någonting, utan han är förvånad över att en så fin bil bara har körts ca 1500 mil/år.
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Ja, det är lite. Jag är faktiskt den första som kört bilen till vardags. Ägaren innan mig t ex hade den bara som andra bil så då stod den mest stilla. Själv har jag bara kört den privat då jag kör andra bilar i tjänsten.
Och du fick den såld? Om.. Hur mycket?
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Ja, jag fick den såld. Tog mindre än 24h... 260k.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.