|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Tror inte billigast på Blocket hjälper.... Marins bil är ju verkligen inte fel prissatt i mina ögon (är på inget vis expert!!) men han har den kvar. Nu är den inte billigast (finns inte skäl till det) men jag tror att målgruppen är för smal. Visst säljs dom men inte i några mängder. Så man får nog vänta ett tag. Håller med de andra som undrar hur man för samma bunt pengar kan välja en 5:a före en 7:a. Marins sammanfattning: MÄKTIG, säger allt :-) Snacka om King of the Road, även om Scania gärna gör anspråk på det uttrycket. Jag tror att det går att fästa saker på taket på de korta sjuorna, men vet inte säkert. Det jag vet säkert är att det INTE går på min långa. Huruvida man är dum i huet med en takbox på en sjua låter jag vara osagt.... ;-) Köp en, njut av den länge! Du kommer förresten förmodligen inte vilja sälja efter ett tag. Har man en gång haft en sjua blir det svårt att hitta nåt "bättre" Jag har tänkt att ha min läääänge Niklas Fransosen |
|
|
*hehe* kunde inte låta bli att ändra profilbild. Den säger allt när det gäller F01 vs F10 :) |
|
|
Att det skulle vara omöjligt att sälja en premium selection med Europa plus garanti med lägst pris på Blocket har jag svårt att tro. Jante skiter jag i. Jag tycker att det är kul att reta folk. :-) Marin -> Jag blir tveksam när jag ser din profilbild. Jag tror kanske att mitt garage kan vara för litet... |
|
| Hmmm... Nu känns det som om mitt inlägg och länk missförstods lite! :D | |
| Fuck lagom.....All or nothing :D | |
| Finns det BMW Performance-delar till F01/02? | |
|
Omöjligt, nej. Tar lite tid, förmodligen. Marin, bra bilden blev, säger det mesta :-) Baader, inget som jag sett i M Performance katalogen. Det vildaste jag sett till F01/F02 är backspegelkåpor i kolfiber eller aluminium(färg). Målgruppen, ja jag tjatar, för en sjua är nog inte den som kikar för mycket på Performance. Då syftar jag på första köparen, som kanske t o m har en M3 i garaget för nöjeskörningen. Vi som är förnuftiga att köpa en sjua i andra hand för nöja oss med bilen som den var från början. Och det är inte illa! Niklas Fransosen |
|
| Pengar och tid är det enda jag har gott om... ;-) | |
| Det las ut en 730d, väldigt lik de jag ser efter men med fler mil, på Blocket för ett par dagar sedan för 359'. För en halvtimme sedan försvann annonsen, så helt omöjligt är det nog inte... | |
| 7-Serien är en helt galen. Komforten och känslan av köra den är helt helt sinnes! | |
| Finns inte dieslar som långa? | |
|
Bra pris? Länk |
|
|
Suck, ännu en "fullutrustad". Har inte ens keramikinlägg... Men bra pris, speciellt med tanke på vad den kostade som ny. ---- BMW CS #6212 |
|
| Inte komfortstolar heller... | |
|
Den där var inte på långa vägar fullt utrustad... "Säljes för kunds räkning"... Märkligt att den har skyltreklamen kvar från den tyska firman då!! Niklas Fransosen |
|
| Offtopic: @Marin Såg att eran BMW X5 M INDiVIDUAL blev såld? Riktigt fin den.. Måste va lycklig den köparen. | |
|
Vinyl Det verkar så. Jag har ingen koll på andras/deras bilar. Bara mina egna :-) |
|
| Ok :) | |
|
Han gick ner till 39,000€ på den grå, En 1000€ tror jag lätt |
|
| M-tech -> Har du pratat med dem? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.