AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
8.725

Svårsåld Alpina B3

Sida 2 av 2
Ouch...Såg "rost bilden". Det där ser mer ut som om den haft rost innan o att man "fuskat" en aning vid lackeringen. Den där blemman kommer bli rätt stor väl färdigslipad. Är det många blemmor av den sorten? Så länge de sitter "under list" kan det fixas o lackas för "humana" pengar...Men jag tror det är detaljer som denna rost som gör den svårsåld, man förväntar sig inte att en Alpina eller M skall ha så "mycket" rost, inte jag iaf.
Tobbe: Om du har kvar samma speglar på bilen som sitter på den på dina bilder på garaget.org så är det inte original M3 utan nån M3-liknande historia. Äkta M3: Länk
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Tobbe76. Ok, men det är inte direkt relevant info, det kan du väl berätta om för den som ringer? Signalen är inte den mest positiva. Rosten hade fått även mig att gå vidare, är den svår att fixa till?
To
93
Tobbe76
Alpina B3 3.2 Touring
Dawwe: Fick info att dom var riktiga M3 men du har säkert rätt. Inte reflekterat på det.

Robert: egentligen inte svårt att fixa utan tiden att göra det. Tänkte att det låga priset skulle väga upp det. Det andra dom finns sitter inuti handtag och längst ner på dörr eller bakom handtaget på bakluckan så bra placering. Mycket möjligt det fuskades lite innan lack. I o för dig inte så illa innan lack men mycket stenskott
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Tobbe, synd att du är så långt bort från mig, annars hade jag gärna tittat på den.

Alpina B8 Länk
To
93
Tobbe76
Alpina B3 3.2 Touring
Abbe: med flyg från Bromma går det ju fort och resan tillbaka rena nöjet... ;)

B8 borta nu?
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Ja, fast jag e lat! :) B8:n är borta! :(

Alpina B8 Länk
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Ja, fast jag e lat! :) B8:n är borta! :(

Alpina B8 Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.