|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Där försvann förmodligen ytterligare en M5 E39. Länk | |
fredde 7 |
Skönt att ingen blev skadad, Fortsätter det så här har jag snart en dyrgrip i garaget;) |
| Någon som vet vilken bil det är? Regnr? | |
| Snart till salu hos Michell & Co | |
| Tyvärr är den skrotad idag. | |
| Det är så våra bilar blir mer värda - först måste de sjunka såpass mycket att "alla" har råd att köpa dem och de flesta därmed körs sönder på ett eller annat sätt. Våra pärlor som får rätt behandling och omsorg finns sedan kvar och blir då värda mer. :-) | |
| Gå och läs kommentarerna...ska man skratta eller gråta hur vissa folk är funtad i huvudet? Möjligen lite svårt att första pga värdelös grammatik o stavning. | |
| Vilken jävla idiot, hur fan kan man köra så vårdslöst på allmän väg, bland barn och oskyldiga? Sådana idioter borde skjutas! | |
| Har jag missat något, men vart nånstans står de hur han har kört vårdslöst? | |
zcooter |
-Han har säkert halkat på ett bananskal, plockat upp den tappade mobilen från högra sidan golv |
|
Nej, hamnar man uppe i ett träd med M5:an så har man nog inte varit vårdslös -- det vore diskriminering att påstå. Han har förmodligen haft ett hål i jeansen på vänster knä, och lappen släppte precis. Eller så blåste luggen oväntat ner i ögat så han inte såg något, och var tvungen att styra upp mot trädet för att stanna säkert.... |
|
| Att hamna i en sån sits på en 50-väg borde vara tämligen omöjligt om man inte kör vårdslöst på nåt sätt :D | |
|
Jag försvarar inte chauffören på nått vis, men att hamna där med bilen upp och ner krävs nog inte så mkt mer än att man kör av vägen, farten behöver nog heller inte var så speciellt hög. Får mig att tänka på detta. Länk |
|
|
Herregud det ser ju helt overkligt ut! Hon borde kanske också skjutas Lasse? |
|
| Lasse har aldrig kört en km/h för fort utanför tätbebyggt område ;-) | |
|
+1 =) Fingerspitzgefühl. |
|
|
gOry Hur många grindpassager finns det på 50vägar? |
|
|
Förmodligen en hel del i anslutning till 50 vägar i alla fall.. Tänker mig ett industriområde där alla tomter har en grind in till sig.. Men du tror inte fysiken även kan kan tillämpas på vägräcken, stolpar, diken, viadukter, träd osv. Allt detta ser jag på bilden! |
|
|
Nu skrev jag ju ordet PÅ, och inte i anslutning. Men jag tar om frågan; Hur många grindpassager, vägräcken, stolpar, diken, viadukter och träd finns det I körbanan där föraren till M5an förlorade kontrollen? Videon där kvinnan voltar med bilen, bevisar att det inte behövs mycket fart för att volta. Däremot så krävs det att man framför fordonet vårdslöst för att man skall lyckas med bedriften. |
|
|
Ja eller så kan ju bilen drabbas av tekniskt fel?! Och orsaka en skada/krock. |
|
|
Jaha, så sakerna måste vara i körbanan för att man ska köra på dom....!? Grinden som öppnas i filmen är i inte i "körbanan" när den är öppen men ändå så kör kvinnan på den... Hur gick de till? Har bilen utrustats med ratt? Kan föraren av M5:an väjt för något och kört upp på vägräcket som flippade bilen ner i diket? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.