|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag fick ungefär samma problem på min 2011 520d. Det blåste kallt från mittkonsollen, fast ganska kallt på höger sida, nästan ingen kyla alls från vänster sida. Väsande bakom panelen när man har snöflingan igång. Enligt killen i disken är det bara när snöflingan är på som AC-n är faktiskt igång. Första gången jag lämnade in bilen så gjorde de distest, och en massa annat dravel, "kalibrerade en sensor" och gav mig en nota på 1050 kr. Gick ut till bilen och det funkade lika kasst som när jag lämnade in den. Jag klagade på att jag har fått betala med tanke på att inget är åtgärdat, inget fel hittat, etc. Har inte fått pengarna tillbaka än. Nu har jag lämnat in den för andra gången, de hade den i en och en halv dag, men denna gången kom de fram till att det var förångaren som var sönder - den läcker. Får bilen tillbaka med diagnosen ställd - fast nu e den HELT jävla sönder, nu blåser den bara ut varmluft, och jag ska på bilsemester på måndag. Har jag rätt till en lånebil nu när de har pajat den helt ? /A |
|
|
Produktionsfelet ligger ju inte i att en sten slår hål i den o får den att läka. Dom kan börja läka uppe vid anslutningen för rören, på kondensorn vill jag minnas. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.