|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Jaa, undra när han ska svara på z3mc's inlägg.. 2015 ? Marin, fortfarande kvalité före kvantitet ...grabben Grelle, ja man löser missnöjda kunders problem omgående.. Då slipper man negativ kritik. |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Jag kan bara inflika att Lasse är grym att ha och göra mer. Fått flera krokar monterade, även om han gick bet på få fram krok till min sista bil. Men det kunde knappt generalagenten heller så. Ang lösa missnöjda kunders problem omgående så är det ju så att om man läser så erbjöd han sig göra detta, dvs lösa problemet. Men att han inte släppt allt och bara satt sig i bilen direkt och åkte 50mil är väl rätt förståligt, tänk om han hade fler kunden som stod och väntade på få drag monterat, då hade ju dessa skrivit skit "han skulle montera drag, men dök inte upp" |
|
Han erbjöd 500 kr han lever i det blå |
|
| Z3mc, ta det lugnt. Han svarar dig nästa år 2015 | |
|
Driftking verkar ju vara en kul kille😜Om man har problem med en dragkrok så menar du att jag skall gå in på autopowers forum och söka efter inlägg på folk som har ett problem med sin dragkrok😳 Det är ju lite svårt, särskilt om man inte finns med i diskussionen från början alltid. Jag har oftast inga problem med kunder, men klart att fel kan uppstå! Men då måste man som sagt avtala en tid och det blir svårt om man skall kommunicera via ett forum, länge leve telefonen och konflikt läsaren. /lasse |
|
|
Även jag får sälla mig till lyckliga skaran nöjda kunder numera. Kroken monterad och jättesnyggt jobb. När man läser mellan raderna här så kan man undra om hur vissa resonerar, ha, ha, ha-alltbilligtgänget vs många nöjda kundergänget. Snållänningar var det nån som sa om en Jönköpingsbo för många år sedan:-) Mvh Asken |
|
|
Pratat med kulan på telefon om en ev montering och upplevde honom som mycket seriös. Rättshaverister finns det i alla communitys. På sikt blir de allt mer negligerade. |
|
|
han är en oseriös montör som inte gör rätt för sig när han missar något missar kan alla göra men det gäller att inte sopa skiten under mattan skulle inte anlita honom efter vad min bror råkade ut för robert |
|
|
Spännande. Någons mamma som vill yttra sig? |
|
|
bror annars vill bara upplysa om hyr oseriös och otillmötesgånde han är jag har lärt mig om man gör fel försök att rätta till detta så kunden blir nöjd nöjd kund är bra reklam robert |
|
|
marin du lyfter ju fram företag hela tiden |
|
|
Med nära 40 år som professionell marknadsförare kan jag säga så här. Den här tråden är utmärkt marknadsföring för företaget Dragkulan. Varje BMW-ägare som vill eftermontera drag och googlar kommer att hitta detta företag och få ett gott intryck av det. Att vara verksam i bilbranschen och nästan uteslutande få positiva recensioner är något av en bedrift. Om inte bröderna fanns på riktigt skulle Lasse ha kunnat uppfinna dem för att skapa denna långlivade kampanj. Imponerande. |
|
|
ska skriva om min erfarenhet av lasse dragkulan så länge jag lever.... bra eller dåligt för honnom återstår att se robert |
|
|
Lasse monterade en Westfalia-krok på min förra E91. Har absolut inget att klaga på angående monteringen. Man kunde inte se att han hade rivit loss "halva inredningen" i bagageutrymmet för att koppla in elen. Allt var återställt prydligt och fint. Allting, inkl. PDC, fungerade som det skulle efteråt. Enda "minuset" var väl att han inte ville montera tillbaka stänkskydden bak efter monteringen utan det fick jag göra själv. Har nu bytt till en E61 utan dragkrok. Vi funderar eventuellt på att skaffa en husvagn i framtiden och då blir det till att ringa till Lasse igen för ett krokmontage! :-) |
|
|
Lasse fixade även krok till min dåvarande E61 utan problem och snabb var han oxå, året var 2011. kommer även ihåg att han gled in på uppfarten med en silverfärgad Range Rover full med dragbalkar o prylar.... |
|
|
Lasse monterade krok på min första x5 E70. Kanonjobb! /G |
|
|
Lasse honom litar jag på. Han monterade en krok på min nuvarande e61 för någon vecka sedan. Har anlitat honom tidigare med ett bra resultat så jag tvekade inte att ringa honom. Och fler gånger kommer det bli. Skulle det uppstå problem då får man ju ringa Lasse och ta det när han har vägarna förbi. Mitt omdöme är: JJJJJ 5 krokar av 5 möjliga! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Japp, då har även jag fått på en dragkrok på min F11. Lasse löste det snabbt och smidigt ståendes på knä på min garageuppfart. Med tanke på tidsåtgången får man väl säga att timlönen är skapligt hög. Å andra sidan blir BMW ännu dyrare. Nöjd med andra ord. |
|
| Lasse monterade en krok på min nuvarande bil för några veckor sedan. Med de goda erfarenheterna från förra montaget anlitade jag honom igen. Inga problem denna gången heller. | |
|
Från www.dragkulan.se till medlem : Z3MC Nu får jag väl be om ursäkt för att jag ej sitter och skriver här varje dag och har 3100 inlägg om året ;-) De sista 7 åren har jag inte haft några större reklamationer, men att inte ge en företagare 7-14 dagars reklamationstid är katastrofalt. Utan att i direkt anfalls position gå ut i ett forum att skriva illa det är under all kritik. Har man ett problem med bilen, efter att dragkrok monterats så har jag några olika kriterier som skall kollas. Har man tex fel på lysena så att släpet lyser fel. Då kräver jag av kunden att! 1 koppla till och pröva ett annat släp,funkar det ej så pröva ett 3.e släp för att utesluta att det endast är fel på släpet, vilket fallet är i 9 av 10 fall. För om jag kommer ut på plats till kund och släpvagnskopplingen funkar och felet ej beror på mig så blir jag ju tvungen att debitera utkörning och tim penning. Vilket är tråkigt både för mig och kunden. Det var dettta som bröderna hakade upp sig på,de tog mig som självsäker som att JAG GÖR ALDRIG FEL!!! Men så är det inte. Jag ville gärna hjälpa men som sagt att köra 100-110 mil för att kunden inte stod ut med 5 sek pip varje gång man startar bilen är dåligt. Och att kunden börjar meka själv e inte ok. Jag erbjöd mig att titta på bilen men fick svaret, du rör inte min bil!!! 2 kolla så att din konverter inte är felaktig ( adapter 13-7pol eller 7-13 pol) 3 kolla den medföljande kopplings chema att säkringar ej är brända. Annars så har jag rätt till reklamationstid enligt lag. Jimbonelly |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.