AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
14.661

www.dragkulan.se - Erfarenhet någon?

Sida 1 av 3
Någon som har erfarenhet av den här montören?

Använder han BMWs originaldelar?

Länk
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Jag har anlitat honom flera ggr. Det är inte BMW originaldelar men å andra sidan tillverkar inte BMW dragkrok är. Jag har alltid varit nöjd.
Mvh
Sök på google, han åker runt och monterar och har fått bra betyg.
fredde 7
Länk

Känner du dig lyckosam?
Vågar du anlita Lasse med kulorna?
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Det finns många nöjda kunder, och sen finns det 2-3st som jag sett som är missnöjda. De nöjda är betydligt fler.

-------
//Lövet
Håller med.
Om de flesta inte var nöjda så har jag svårt att tro att han har kunnat hålla på i flera år.
fredde 7
Självklart är de flesta nöjda, har aldrig påstått ngt annat.
Frågan är om du tillhör de få procenten som får problem?

Kan jag rädda ngn från att gå på en nit så gör jag gärna det,
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Jo men du försöker få det att framstå som ett större problem än det är. Läs ditt inlägg igen.

-------
//Lövet
fredde 7
löfgren: För mig blev det ett stort problem.
Tycker TS kan få valet att ta del av tråden jag länkade till. Håller du inte med?

Har erfarenhet ifrån dragkulan och upplver han som seriös. Man bör ha i åtanke att det är inte alltid som man lämnar in bilen hos BMW verkstaden och man är nöjd över deras arbete. Han är troligtvis betydligt mer van att montera dragkrog än din BMW-mek.
Tack Homeros och Andreas för era humana inlägg.
Fredde har försökt svartmåla mig för en kabel som var av då det hände för många års sedan.

Jag fick aldrig ens chansen att se bilen utan började plocka ner hela bilen själv.
Både fram o bakstötfångare enligt han själv.

Han tyckte jag bemötte honom fel i och med att jag inte körde 50 mil tur retur för att fixa en PDC kabel som det handlade om.

Fredde är från Alvesta o jag har mitt föräldrar hem i trakterna o erbjöd att komma förbi,men inte på stört utan inom en vanlig reklamations tid,o bilen fungerade.

Som alla andra finns det reklamations tider,man måste få en chans.
Fredde Ringde en gång o jag trodde att det var en PDC givare som var trasig.
Sen ringde han ej mer utan började skriva istället.

/Lasse Dragkulan.se numera 30 dagars kredit på krokarna,så har har du något fel
på din krok så skall man ej behöva betala innan det är fixat, de e väl schysst!!

En PDC kabel var av och hade jag haft en chans att titta på det så hade jag gjort det.

Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Även jag en nöjd kund. Nu var det många år sen men allt lirade bra och sen när jag sabbade en databox så fick jag blixtsnabb support
dr
104
driftking
318d lci e91 2012
Helt onödigt att kontra från ingenstans 1 år senare ...
Och passande nog så har du en nöjd kund som svarar inom 24h.. När tråden har vart DÖD i 1 år...

och 30 dagars kredit skulle inte hjälpt Stefan-m..
Du får satsa på reco.se eller något ..

dr
104
driftking
318d lci e91 2012
Edit: inte 24h utan 2h och 17minuter..
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Driftking, om man blir illa bemött på internet så vill man säkerligen förklara sig. Även om det gått ett år.

Att sedan Hubbe325 (med 3733 inlägg) svarar positivt ser jag inget konstigt med. Hade han haft under 100 hade det kanske sett mer konstigt ut. Men 3000 inlägg + gör att sannolikheten för ett bluffkonto är låg.
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Och jag men mina +4000 inlägg (medlem sen 2001) är oxå nöjd :-)
ga
514
garfunkah
E91 325iM -10
Det handlar troligen mer om att Hubbe fick syn på tråden iom att Lasse gjorde en hemi-bump.
dr
104
driftking
318d lci e91 2012
Grelle: antal poster är ingen måttstock på trovärdighet. KVALITÉT FÖRE KVANTITET.
marin: för mig betyder inte dina 4100 inlägg någonting annat än att du gillar autopower.

Jag känner grymt duktiga forummedlemmar som sysslar med med och BMW till yrket men som inte har mer än 600 skrivna poster.. Därför betyder inte antal poster någonting för min del.

Jag tyckte bara att det är fel att kontra ett helt år efteråt.. Vad har killen gjort under det året. Ett företag löser sina problem här och nu.. Inte ett år senare.
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Du missar poängen grabben!
Mina 4100 inlägg och 13år medlemskap gör mig aningen mer trovärdig att jag INTE är Lasses polare som vill promota hans firma. Lite skillnad som nyreggad medlem som lyfter fram olika företag.
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
driftking: Du har rätt i att antal poster inte är ett mått på trovärdighet. Det har ingen heller direkt påstått. Det jag påstod var att det är fel insinuera att det skulle vara ett bluffkonto eftersom du skriver "Och passande nog så har du en nöjd kund som svarar inom 24h.." så menar jag att 3000+ inlägg är mycket för ett bluffkonto och därmed är det trovärdigt att Hubbe verkligen är en nöjd kund och inte ett dubbelkonto av Jimbonelly.

Tror du att jimbonelly väntat ett år på att svara? Eller kan det vara så att han såg tråden först nu och svarade direkt när han såg den? Internet är stort, forumet är inte heller helt litet för den delen. På flera ställen finns det säkert obesvarade frågor och även om det gått ett år kan man ju besvara dem när man ser dem. jimbonelly bedriver ju fortfarande verksamhet och vill nog inte att negativ kritik ska få stå kvar för evigt om han känner att den är inkorrekt.

Jag tycker dina poänger är konstiga och är osäker på vad du vill uppnå. Problemet med fredde behandlades i en annan tråd och det löstes där inom ett år. Dock tyckte inte fredde att lösningen var fullgod, men det är ju en annan sak.
z3
36
z3mc
Bmw 535d-07,m5-00,z3m coupe-99
vill bara understyka att han sa till min bror att det inte kunde vara han som orsakat felet helt enkelt dålig service .... och ville kompensera med en 500 hundring skrattretande det är ju 2014 dagens ris tll lasse dragkulan skulle aldrig lämna något till honom eller rekomendera till någon bekant som vill ha dit någon krok

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.