|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
hoppas att allt blir bra och du blir nöjd med din M5, blev priset bra? /Anders |
|
|
Underbart! släng gärna upp några bilder sen, alldeles för dåligt med bilder på alla grymma bilar! |
|
|
Gav 250 minus inbytet på min bil. Fick väldigt bra pris på inbytet så jag ville inte pruta. Känner att det är värt det med tanke på motorgarantin som medföljer på 2 år från handlaren. Bilder kommer :). |
|
|
Dawwe, Aktsam har ju sitt bonussystem som bygger på skadefria år. Har du dessutom 2 bilar där får du ytterliggare 10% rabatt på den första. Har du haft bilen tillräckligt länge kan du då komma upp i 50% rabatt eftersom du får 10 % för varje skadefritt år du haft bilen försäkrad hos Aktsam. Ligger du dessutom i gruppen "attraktiv" kund, vilket innebär rätt ålder, rätt boende etc får man en väldigt fördelaktig premie. Jag tror inte det är någon större skillnad på importer hos dom, åtminstone inte av den erfarenhet jag har. |
|
|
Du den där garanti kan du glömma! Import 05.a haha ... Hoppas den funkar, men räkna med att du inte har garanti! |
|
|
Lenovo AP's största svin... Om du nu vet någonting säg det som en vettig människa till killen istället för att vara dryg, tyken och allmänt otrevlig i allt de du skriver. |
|
|
Roligt! Ibland måste man följa sitt hjärta :) Vad landade försäkringen på? |
|
Lasse Karlsson |
andreas_lofgren! Så du skulle ruinera dig själv, med gott samvete, hellre än att "skenförsäkra" som hur många som helst gör, och till 99,9% klarar sig undan med! Skulle inte tro det va! Kan lätt erkänna att jag gjort samma sak! och det skulle även du göra, det är jag helt övertygad om! HA DET! modolasse |
|
Jag säger bara sanningen! 2 år garanti på vad ? på lampor? haha Han ska hoppas att han inte får problem med vanos 05,a import det är vanligt fel. Firmor lockar bara folk med sånt. Har varit med om sån grej vet att det är största siktet haha |
|
|
Begåvningsreserven i landet gör två briljanta inlägg på raken. Stort. |
|
|
Lenovo: I och med att du inte har en aning om vad det är för garanti så tänker jag inte ens börja en diskution med dig om det. Jag förstår att du råkat ut för att bli blåst på det själv. Du skrev väl bara under utan den minsta jäkla bakrundskoll över huvudtaget...typ som alla dina "inlägg" på AP. Bjornagain: Landade på blygsamma 2700 kr i månaden. |
|
| Nog för att Lenovo verkar vara redigt dumihuvet men hen har ändå en poäng gällande eftermarknadsgarantierna. Det är kanske inte det tryggaste man kan ha när det börjar storma. | |
| Ja det är ju inte för garantin jag köper den. Men den täcker växellåda och motor m.m. Det är ju mer än någon annan ger. | |
| stort grattis till bilköpet kan tänka mig du kommer ha riktigt roligt i sommar. | |
|
Jag köpte en 2 års garanti på min förra bil från Svensk Bilgaranti. Bilen var en XC90 2007 och ett år senare rasade fyrhjulsdriften (styrbox & oljepump Haldex) vilket kostade någonstans mellan 20-25 000:- Inga problem alls med garantibolaget! Allt byttes och jag betalade inte en krona så för mig var det väldigt tacksamt att ha garantin. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.