|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Brynet.. är ju exakt samma sak med blocknycklar, spärrnycklar spärrskaft, ja de mesta är ju smidigare och även hållbarare om man köper ett dyrare set! | |
|
Hmm nu har man priset sänkt på IronsideLänk eller ska jag satsa på Kamasa typ Länk mvh |
|
| Kamasa-satsen du länkar till saknar ju 1/2" så den känns ganska meninglös, iallafall om du ska skruva bil. 3/8" blir fort för klent då. | |
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Jag använder 1/2" så lite som möjligt, upp till 17-19 mm går alldeles utmärkt med 3/8". Men självklart måste man ha traktorstorleken också. |
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Ironside under 2400:- i kampanj hos Järnia nu. |
| Tack för tipset men hur ser du det på deras hemsida länk kanske? | |
Ro 553 Alpina b7-86
Länk |
Ro 553 Alpina b7-86
Eller någon av dessa? Bahcosatsen har sålts på rea för 998:- tidigare, kanske kommer fler gånger. Länk Länk |
|
Tack för tipset Ronald verkar som att K-rauta verkar ha tagit in ironsides största Länk jag tror jag slår till Vad tycker du Mackan? |
|
| Ja du köp 2 st...fysatan va billigt de var nu, har kikat runt på nätet och dom ligger ju mellan 6-7000 annars! De som jag gillar med den väskan är ju mängden och att man får en fulltsändig sats av blocknycklar,lednycklar,flexspärrnycklar! Kan säga att köper du löst settet med flex spärrnycklarna 8-19mm så går de på ungefär samma pris som du får hela väskan för! Har fylt hela min vagn upp över öronen(7 lådor) med jävligt bra organisation och jag kommer upp i ungefär samma antal som väskan! Så ja, för de priset beställer jag en själv tror jag bara så man har med sig i bilen hela tiden:) | |
| enda jag personligen inte gillar med ironside är deras spärrskaft ,men om man inte gör de så går de ju och lägga dit ett annat märke om man vill! De brukar passa mellan dom flesta! Beställer den där väskan själv nu:) | |
| Ville det själv men går ej att beställa /Köpa på K-rauta utan man måste köpa den på plats som privat eller har du fixat det? | |
| jo misstänkte de,,,funderar på att dra till luleå, krauta ska väl finnas där! | |
| Nej Mackan, KRauta fanns i Luleå, men de gick ur kedjan så det är Lakkapää nu | |
|
Köpte Ironsides 217-delars på K-rauta i Kungens Kurva igår, 2999:-. Dom visste inte i butiken att det var extrapris, dom fick ringa nån och sedan kolla sin egen hemsida. |
|
|
Själv har jag sedan ett år tillbaka köpt på mig lite Hazet-verktyg i form av fasta nycklar, hylsnyckelsats och momentnycklar. Mycket trevliga att arbeta med. Härifrån har jag beställt. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.