|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
@Gunget - inga problem alls. |
|
Gunget |
I dag har jag försökt uppdatera kartorna via USB (tack Patrick!). Men vi fick det inte att funka. Det verkar som om bilens USB-uttag i handskfacket inte kände av USB-minnet. När vi satte i USB-minnet så hände....ingenting! Vad kan felet vara? Nu har jag beställt DVD-skivor på BMW så det blir väl att försöka den vägen i stället. |
| Jag vet vad du har gjort för fel...har uppdaterat ca 70 st navi pro "premium,move,motion" med klockren update | |
Gunget |
Jaha......vad var då felet? |
|
@Gunget Jag vet varför det inte fungerade med USB, mjukvaran i din bil är för gammal...då går det bara med DVD :-( Men OM du uppdaterar bilen så kommer det att fungera med USB. Men det var kul att träffas & snacka lite iallafall! |
|
Gunget |
Btw - Bianca, tack för ditt informativa inlägg att du uppdaterat 70 navi pro. Kul! ;-) |
| Visst är det!!! | |
|
Går inte även med uppdaterad mjukvara Har inget med saken att göra Gamla e60/61 kan bara uppdatera med skivor Dom har väl inget usb i handsfacket Vad jag vet i allafall Usbn i armstödet är enbart för audio |
|
| Svårare är det inte.. | |
|
Gungets bil har Usb både i armstödet och i handsfacket så uppdaterad mjukvara gör nog susen. |
|
| Då´räcker det med mjukvaru update.,helt rätt P | |
Gunget |
Och hur uppdaterar man mjukvaran...? |
| Hos BMW eller själv ifall du har. BMW ISTA P/D | |
|
@ Gunget, jag kan göra det åt dig. / Rickard |
|
Gunget |
Uppdaterade till 2013:2 i går. Funkade klockrent! |
|
@Gunget: Gott att det funkade! Du uppgraderade bara kartorna, visst? //Lennart |
|
Gunget |
Yes, bara kartorna! Köpte skivorna på BMW för 240 kr efter BMW Club-rabatt.... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.