|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
@Marw007: PM /Johan |
|
|
CFF675 ute igen... Länk Skärmdump: Länk Intressant pris på en bil som byggdes högerstyrd och som redan 2006 hade gått över 16000 mil.. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Marw007! Jag har skickat pm till dig, Kan tänka mig att köpa tillbaka min gamla M5 hör av dig |
|
|
Kollade upp en annan nu på Blocket TUC493 TUC 493 WBSDE91060GJ19919 19000 mil redan 2006... Se här:Länk Att den trots allt är så pass fin nu beror dels att den givetvis förmodligen är välskött i Sverige samt att den bara hade en ägare fram till exporten vid 19000 mil. Riktig mätarställning bör vara kring 26000 mil. Annons: Länk Skärmdump annons: Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Hur kan det bli fel på en nyckelavläsning? Miltalet 2002-05-06 avviker ju en del, Länk | |
|
Kane, man läste inte nycklar på den tiden, det råkar bara stå så som överskrift i dagens protokoll från BMW. Miltalet 2002-05-06 är att det är felinmatat. Man ser sen att det stämmer. Den stora bakåtskruvningen på TUC 493 kommer strax innan import till Sverige 2006. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
Lasse Karlsson |
Länk Den här då? iofs väldigt många firmor! Men man funderar ju vad det är för bil, med denna historik!? HA DET! |
Lasse Karlsson |
Iofs en F10!, men tycker den platsar bra i denna tråd! modolasse |
| Den diskuteras här Länk | |
|
Vad är det för fel på denna sv-sålda 00:a som inte blir såld? Länk Legat ute i 3 månader nu. |
|
|
Ser inget större fel på den. Låg ute länge för 194k och det var ju lite att ta i. Blir den inte såld nu på 174k så är väl det priset fel också. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Tydlig nyansskillnad framskärmar vs dörrar. Kanske ser ännu sämre ut i verkligheten? ------- //Lövet |
|
| Fin den där blåa, men jag får känslan av att någon lekt med Photoshop, lacken verkar ha nån slags "Chrom-effekt"? | |
|
Icke desto mindre så har bilen tvåtonslack vilket kanske inte tilltalar alla. ------- //Lövet |
|
| Jag har tittat på den blå som är länkad en bit upp av Lanab. Den är ganska häckig ärligt talat, ingen buske men borde kosta 150 kanske. | |
| Bra veta Karlsson72 så slipper jag åka ner kolla på den. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.