|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Sedan kan man ju köpa bilen av en seriös säljare också och då är det ett icke problem. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
|
Jaja jag skulle då inte vilja köpa en tex M5a med egna stämplar, om det inte är som Phonix eller va han heter här gör och byter själv oftare än va seviceboken säger och sen lämnar till seriös verkstad för oljebyten enligt servicebok Seriös säljare ok, men förklara det när du ska sälja den vidare nån gång att den du köpte den av va en pedant gubbe, vilken guldgruva sälja bilar till er grabbar! |
|
|
Här har ni en jäkla billig M5 -05, fullservad och mycket fin säger han, behöver ni inte ens kolla på ju innan ni köper hehe Länk |
|
|
Janne: Kom igen om man har någon så när människokänsla så vet man vem man ska lita på och vem inte ska lita på. Har man ingen människokänsla ska man köpa ny bil eller åka buss:P Jag körde en taxiåkare som ägde ett flertal Mercedes som alltid servade dem hos MB City i Sthlm vid ett tillfälle så stannade han medan det gjordes en större inspektion på en E200 NGT han hajade då till när bilen var klar på en knapp timme vilket var omöjligt om allt arbete var gjort. Då kontrollerade han luftfiltren i den mercan och i hans övriga mercor. De var ALDRIG bytta trots att det stod i servicehäftena, frågan är om något av servicepunkterna var gjorda?! En annan lika rolig historia var när Din Bil i Malmö "smorde" takluckans skenor på en Audi A6 C5 UTAN taklucka!! Så tror man att en stämpel är värd mer än en seriös ägares kvitton/ord är man blåögd. Mvh Stephan |
|
|
Att jag kan köpa en över 10 år gammal bil som ägaren servat själv, så länge jag får ett bra intryck och ägaren kan visa dokumentation och kunnande kan ju inte vara så spektakulärt? Vi pratar ju inte direkt om en bil värd flera miljoner här. Men jag skulle ju ändå inte köpa bilen om ägaren inte ger mig ett seriöst intryck. __________ Mvh Grelle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.