|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
För er som inte märkt så har www.bmwvin.com lagt ner. Ville bara informera. Tycker det är synd, har använt det riktigt många ggr. Hoppas den kommer igång igen! | |
|
Skulle inte tro de kommer upp igen: "BMW GROUP India Pvt. Ltd has forced me to stop this BMW Vin Decoder service. If i don't stop they initiate necessary legal action." |
|
| Fruntansvärt surt alltså. Bland det enklaste sättet att kolla upp vin och de e borta. | |
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Värdelöst! :/ Ingen som vet någon annan sida? |
| Det fungerar att använda länken som han själv har lagt upp på bmwvin: Länk | |
|
Synd att sidan måste stänga :( Men tack för länken Wiberg! |
|
| Bmwvin är ju tusen ggr enklare än länken där. Men de e ju nåt iaf | |
| Riktigt riktigt tråkigt :( | |
| Ingen som vet ifall de finns nån liknande, enkel modell av sida menar ja då? | |
| Länk | |
| Länk direkt till VIN ID | |
| Men kolla va trevligt :D Ser ju typ lika ut! | |
| Tack Dawwe, denhär var minst lika bra!! :) | |
|
Den ryska fungerar också Länk Mvh Stephan |
|
|
Dawwe; Tack! Äntligen en sida som visar Rolls-Royce!! Mvh Stephan |
|
| Då va de inte så illa endå :) Tack för länkarna! | |
|
Det är inte så att BMW håller på att göra rent hus för självmekarna? Det val väl runt juni som spagettikoderna försvann, även de med hot om legala åtgärder mm. Vilken site är näst på (o)tur? |
|
| Heder till Dawwe! | |
| Och ära :D Man trodde de va kört ett tag.. | |
| BMWvin.com fungerar igen. Jag använde den a | |
| Det gick inte så bra att skriva på min telefon, det blev bara ett halvt meddelande. Det jag tänkte skriva var att jag använde den för några dagar sedan. Skillnaden är man nu måste skapa ett gratis konto med inloggning. Helt ok tycker jag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.