|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hej! Tänkte beställa fälgar från bmautosport. Ni som beställt därifrån, vad kostade det totalt när ni hade fälgarna hemma? Fälgar 750 pund + däck 500 pund + frakt 90 pund =1340 pund = ca 13400 SEK. Är det någon mer kostnad som tillkommer? Med vänlig hälsning/Henrik | |
|
Pundet står ju lite lägre så kostnaden blir något lägre än vad du har skrivit. Det skall inte tillkomma något. Det enda som Mark brukar påpeka är att man skall betala bankens kostnader. /Anders |
|
|
Jag gjorde det enkelt för mig och räknade med 10 kr pundet. Ska höra med min bank. Tack. |
|
|
vad köpte du för fälgar? /Anders |
|
|
Jag har inte beställt ännu men tänkte beställa 20 tum Zito 935. Tror dom blir fina på min Spacegrå e61 m sport LCI. |
|
|
Aktuell kurs på pundet är 10,23 så det är väl snarare någon hundralapp lågt räknat. Oavsett så är det gynsamt att handla utomlans nu då kronan är relativt stark förtillfället. |
|
|
De här? Länk Blir säkert snyggt, han brukar ha bra kvalitet på grejerna också. Pundet står för övrigt i cirka 9,76, den ovan angivna kursen är säkert sedlar, men för betalningar ligger den här plus ett antal ören som banken tar emellan vid utlandsbetalningen. /Anders |
|
|
Precis dom är det. Ska nog ta 275 bak och 235 fram. |
|
| Hej, har själv nyligen köpt lika fälgar fast 19", de passar som handen i handsken på en e60 med m-paket min är också en spacegrå. Det är bra kvalitet på fälgarna, ca 1 veckas leveranstid till dörren! | |
|
Hej Joe_ Vad fick du betala totalt hem till dörren i SEK? |
|
| 999 pund för fälgar och 235/35 samt 265/30 sen 90 pund för frakt, = £1089, utöver det 2,5% för paypal transaktionen=1116 pund | |
| Med den kursen var det typ 11300kr | |
|
Kanon! Mitt kommer kosta 1340 pund + bankkostnad för jag kör genom min bank. |
|
|
Oki, den varianten funkar också! Du kommer inte ångra köpet kan jag lova;) |
|
| Nej knappast :) | |
|
Ni ska förstås betala via bank, eftersom Paypal annars snor er på en ansenlig summa och Mark tar ju gärna bankbetalning. /Anders |
|
|
Hej! Det blev inga fälgar från Bm autosport. Han har sålt slut till privatpersoner i Sverige för i år. Han frågade om jag hade något företag med vat nummer. Hur funkar det att importera som företag? Finns det något annat alternativ? /Henrik |
|
|
Säljer dom här, 19x9.5 runt om. Ovanlig färgkombination och konkava. Du kan få dom lite billigare vid snabba affär. Länk |
|
|
Hej Hur menar du: han har sålt slut till privatpersoner i Sverige för i år? går det bra igen då nästa år? Kollade lie på deras hemsida kändes som att de hade ganska bra priser, ni som vet är dom erkänt bra el vad? |
|
|
Det stämmer att bma har en kvot till respektive land, enda möjligheten är att köpa genom ett företag. Gustaf76 : Det är bra kvalitet på hans fälgar. |
|
|
Henrik och Joe_: Vad köper ni för däck för dessa pengar? 500 pund för 4st 20 tums däck... måste va verkliga superdäck... NOT /Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.