|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Är intresserad av att köpa den. vad säger ni? gått för långt eller? Mvh | |
|
Milen är inget problem, däremot skicket, det vore inte direkt mitt första val... Länk Mvh Stephan |
|
| Vet inget om bilen, men det sitter inte orginalfälgar vad jag kan se på den. | |
|
Inte originalfälgar bak iaf. Om det sedan är framhjulsdimensionen runt om eller om det handlar om icke OEM-fälgar, det vill säga kopior det är svårt och säga genom att se på bilder. Man bör åka och se på bilen för att kunna bedöma den. |
|
|
Aha så den är oxå såld på kvd. Det har jag missat. Priset känns ganska rätt för en 01a tycker jag. Men som sagt, jag får väl åka dit och kolla skicket. Känns dock lite ångest med 23k mil:-[ Mvh |
|
| hydda; Såg du bilderna i länken? | |
| Herregud vilken Rostholk! | |
| Nej. Hittar inga bilder där. Om jag går vidare till kvd så står det bara att auktionen är avslutad. | |
| hydda; Om du går längre ner i tråden på m5portal ser du bilderna från KVD. Du ser då en hel del rost... | |
| Du måste vara medlem för att se bilderna.. | |
|
Tycker inte den är billig. Sett förjäklig ut i plåten och kanske fortfarande gör på vissa ställen. Allmänt nedbruksad när den hamnade på KVD med ganska grova anmärkningar. Gått långt för en M5 E39 (jämfört med andra exemplar av samma årgång). Vänta ut handlaren. Deras andra KVD-M5a gick ner från samma pris till 69k. Och den här har de uppat annonsen massor av gånger på redan. Ingen värre rusning alltså. Den där får du inte ens 75 för om du lägger lite mil på den i sommar och vill sälja privat nästa år. Is i magen är mitt råd. M5 E39 i Sverige Länk |
|
|
Okej. Tack. Ska genast gå upp till stora datorn och kolla upp detta. Ligger i soffan och surfar med luren nu. Tack för all respons. Men det känns redan nu som jag kollar vidare. Ha det gött. Mvh Paul |
|
| Jösses, lär va totalt upprostad inom några år. | |
|
Nja, det är ju trots allt ganska enkelt att stoppa den rosten -- även om den inte är vacker. Men det kostar ju lite att göra det. Dörrarnas nederkant är fulast tycker jag, problem med falsarna / kittet. Jag hade liknande rost på min 540 när jag köpte den 2009. Jag blästrade dörrarna, zinkspray, nytt kitt och har fyllt dörrarna från insidan med linolja innan hela bilen lackades om 2009. Den bilen är en sann trotjänare, har körts i ur och skur, på vintern, kört byggmaterial till huset. Har kommit tillbaks en liten bubbla på ena hjulhuskanten bak, men annars inget. Tror f.ö. att en del av rosten (på bakskärmen) är resultat av en slarvig reparation. E39:or blir ju annars lätt angripna om de körs på vintern (i salt) och inte tvättas så ofta. M5 eller vanlig 523, de är trots allt båda vanliga E39:or. Fälgarna på bilen är kopior, inte original. Jag frågade säljaren. Känns märkligt och vanvördigt med kopior på en i grunden så fin bil. Uppebarligen har den ägts av en idiot / ointresserad person. Hoppas den köps av någon som tar hand om den. :) |
|
| Nu är den iallafall inte att tänka på. Priset är höjt 20 lax helt plötsligt | |
| Nu e den såld! | |
| Hur är det med denna då: Länk | |
| FinnUbbe: bra pris och säkert en fin bil. Men för min del vill jag ha en m5a som är tillverkad från mars -00 och framåt pga kolvrings uppdateringen. | |
|
Vilka problem ställer de gamla kolvringarna till med förutom oljeförbrukning? ------- //Lövet |
|
|
hydda: jo jag tänkte mest allmänt om någon känner till bilen och vad andra tror om den, man kan väl säga att jag lånade tråden lite :) |
|
| Det är väl just oljeförbrukningen mig vetande. Känns helt enkelt bättre för min del att veta att det problemet är åtgärdat. Okej FinnUbbe, låna på bara:-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.