|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Residence: På ditt första inlägg så slaktar du killen och näst sista hånar du nivån på AP? Hur går det ihop? :) BMW M-POWER |
|
|
Gino: vänta lite har jag inte rätt eller. en tråd där snubben fått sin ECU bränd och AP-medlemmar tar företagets parti trots rättegång blablabla..WTF? En annan där en snubbe har problem att det drar kallt vid vänstersvängar och en AP-medlem påpekar att han hellre bör köra volvo (utan någon skämtsam underton) WTF? så du menar att nivån är hög om man fortsätter på detta vis? i första inlägg skre jag till TS... därefter eldar Macattac och Svane .. och det bevisats hur nivån sjunker.. tssss |
|
|
Haha jo, stundtals kan det ibland balla ur men det finns värre saker i här livet än att hetsa upp sig för sådant här... Man får vara glad att AP finns överhuvudtaget om än nivån ibland kan få förändrade värden vilket alla bidrar till inkl. du och jag ;) BMW M-POWER |
|
|
Asp ja e ingen bitter människa men det verkar som att det bara är jag som reagerar hur det funkar på AP-forumet. Ja helt ensam var jag dock inte , jag fick lite medhåll. Ja jag är glad att AP finns men någon sorts kvalitetssäkring bör finnas, även om det kan få "förändrade värden" :) |
|
|
Framstolarna sitter antagligen med 4 bultar+kontaktstycke/stol , baksäte drar man bort, eventuellt 1eller 2 skruvar till ryggstödet Dörrsidorna brukar sitta med 3-4 skruv runt och kring innerhandtaget, sen ca 15 clips runt dörrsidan= ryck loss dörrsidan när skruvarna är lossade Detta kan du göra på låt säga 2? Timmar om du är långsam Har ju hänt att man ägt em bil med komfortstolar när man egentligen va sugen på sportstolar , men allt annat iövrigt stämde me bilen :) Hittar man en inredning på returbilen eller av någon som råkar ha en liggandes för ett sjysst pris= varför inte byta medans man har möjligheten?:) För rätt pengar är det värt det, men vad är rätt pengar?:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.