|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Nope, handlar allt mitt från Tyskland men kvalitén gör att det börjar bli dags att sluta handla där ifrån. | |
|
Delarna kommer ju ofta från Tyskland från början. Handlar väl om att man inte handlar kvalitetsdelar, då blir det ju lite som man betalar för. Borsett från Meyle som ska vara bra men jag har dålig erfarenhet av deras grejer, även heavy duty. |
|
|
Jepp det är sant. Dock har jag varit med om flera gånger att betala dyrt för delar som inte hållit måtten även om det i 99% av fallen är precis som du säger, man får vad man betalar för. Har dock aldrig varit missnöjd förrän nu när jag byta lagerna som minsann var sämre nya än dom gamla som sattes dit original och var 25000 mil slitna. Ljudet som jag hör på filmen är identiskt med mitt oljud och jag är 99% säker. Den andra filmen där man hör att det knäpper i varvet är jag 99% säker på att det spännrullarnas lager som är slut. Hade det på min oxå :-) - Låter ännu värre när man lägger i driven och håller bilen stilla. Den som väntar på något gott - Får alltid vänta för länge !!! Mvh: // Tobbe |
|
| Nu är det tyst efter jag satt dit de gamla orginal fjäderbenslagrerna! | |
![]() 940 E39 520iM -01 (M54B22) Orientblau Metallic
F36 420xD -16 (N47D20) Sparkling Brown Metallic |
Varsågod! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.