|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Grattis! Bilder vill vi ha! |
|
|
Vet inte hur man lägger upp. Men den är carbonsvart, shadowline,20" alu och oyster skinn och svarta trälister. Hur ställer man in svankstödet på komfortstolen? |
|
|
Marin du kan ju lägga upp bilder under din profil, under mina bilar. Det är väl lättast och snabbast. Kör försiktigt i limousinen, den var ju mycket läcker. Använder aldrig svankstödet men du har en knapp i främre nederkant på stolen vill jag minnas. Du glömde M-sport, det är ju det som gör den här sjuan tycker jag. /Anders |
|
|
....och naturligtvis m-sport :-) Bild tagen i leveranshallen med mobilen. |
|
| Grattis till en superbil! Kan dock konstatera att det är många kvadratmeter som ska tvättas efter att ha handtvättat min idag! Ujujuj! | |
|
Som jag skrev till dig tidigare Marin så gjorde du ett riktigt kap där. Förstår inte hur du fick loss den så billigt. /Anders |
|
| Lite skicklighet och mycket tur. | |
| Får man fråga hur mycket du fick betala? | |
|
Svanskstödet justerar man med den runda knappen bland alla andra knappar som styr stolen. Framåt/bakåt för att få mer eller mindre stöd. Upp/ner för placering exakt i ryggslutet Niklas Som väntar som fasen på att det ska bli lördag då jag ska hämta min fullsmetade 750Li :-D Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.