|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Cliff - bra fråga haha! Det där är helt klart en skummis. Som Karl-Hilding säger; hans mail är skrivet för att passa in på ALLA bilannonser på nätet. Svara honom att "Du får gärna komma hit och titta på bilen och ta med dig den hem efter att du fört över pengar till mitt konto" samt "Och jag förrresten inte tid med alla skum-mailare så jag gör bara affär med de köpare som jag tycker är riktigt intressanta!" |
|
|
Folk som frågar i första mailet ang absolut lägsta priset har jag ingen som helst förtroende för och bryr mig inte att höra av mig till, handlar alltid om fifflare på ett eller annat sätt, bilförmedlare och annat skumt folk. |
|
Karl-Hilding |
Nej. Han KAN inte vara en köpare. Varningsklockor ringer hela tiden! |
|
VEM frågar så som personen i mailet=? Nej, det luktar skummis. Och om han är intresserad, så be honom ringa upp dig, men jag tror att det bara blir problem. Säkert skambud m.m. Precis som tidigare inlägg så undrar han ju inget om just din bil, så du gör troligen en dålig affär om det blir affär, vilket jag tvivlar på att han ens vill. Säkert bara ute efter att luras. Lycka till med försäljningen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.