|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Bmwernie: och slutligen, det enda jag började med, ihop med en :) var att jag sa att du var envis då varje tråd som har nåt med n47 att göra innehöll din historia. Med andra ord måste du vara sjukt missnöjd med motorn och bilen så du i mina ögon orkar sprida den historia överallt. Jag respekterar självklart detta, allas åsikter ska fram. Men... Du skriver på ett öppet forum. Där får man räkna med diskussion och att ibland få sin egna åsikt ifrågasatt :) det är väl lite de som också är nyttigt, en köpare får allas åsikter och erfarenheter, ihop med diskussion mellan oliktyckande. :) Linus: roligt att du är nöjd med bilen och grattis :) hoppas den håller ihop och att du får många trivsamma mil i den! Tror du kommer vara imponerad över hur snålt den går vid längre de längre körsträckorna. Farsan kör d5, kan bara hålla med, karaktären i 20d är trevligare. Dock gör en cylinder mer i Volvon att det blir lite mindre "rå" gång. Lycka till med bilen. |
|
| Om du har gratis diesel varför då välja en snål diesel? Visst är inte 30d en spargris men går ju mycket trevligare med 6an | |
|
Jadu bra fråga... kostar att försäkra som nyfylld 20-åring. Mvh |
|
| Jo blir ju en betydligt högre försäkring det har du ju en poäng med =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.